16.03.11

Shoot the runner

Včera jsem byla v kině. Na filmu Rango. Nevím proč jsem si myslela, že to bude animovaná komedie. Byl to normální animovaný western s ošklivou ještěrkou a dalšíma ošklivýma postavičkama :D. A moc mě to teda nebavilo. Po kině jsme zašli do baru Puerto Rico, kde dělají skvělé koktejly. Rozhodně na nich nešetří (hlavně na tom rumu co v nich byl :D). Začala jsem mojity a přešla na Flying Kangaroo, takže jsem pak po zbytek večera byla Flying Kačenka :D. Dnes se regeneruju (dokonce jsem zapomněla jít do angličtiny), piju litry čajíku a prohlížím si knihu, kterou jsem si nedávno udělala velkou radost - Zde jsou psi. Vyfotila jsem vám pár ukázek, já si tu knihu musím pořád prohlížet a pročítat... kdy budu psát tu bakalářku to fakt netuším :).







 

10 komentářů:

Foly D. Sante řekl(a)...

zaujímavá knižka, páči sa mi už ten obal. Vnútri musí byť bombová

Moly řekl(a)...

ja jsem teda ze "zde jsou psi" dost zklamaná... čekala jsem něco víc, než tlustější Vice... hodně napovídá i to, že anglický překlad se vešel na čtyři stránky! No... nerikam, ze nektere veci tam nejsou pekne, ale cekala jsem neco prinosnejsiho proste :o(

Lucienne řekl(a)...

konečně někdo, kdo je na tom s bakalářkou úplně stejně jako já :)))))

Katie řekl(a)...

Moly: ja tu knizku spis beru jako knihu na prohlizeni nez na cteni :) myslim,ze jako prvni pokus je dost dobra))

natalia peréz řekl(a)...

vypadá to zajímavě :)

Tyna řekl(a)...

ta kniha vypadá d-o-k-o-n-a-l-e!!.)

biancaprincipessa řekl(a)...

to teda nepoznam:)

Jane řekl(a)...

Teda, ta knizka vypada vazne zajimave.
A s tim Rangem jsem to slysela uz nekolikrat, ze nic moc. Tady jezdi vsude na autobusech a nejak me ani nelaka...

Jane řekl(a)...

A prej flying Kacenka. :DDD

Tom řekl(a)...

Obal je perfektní, ihned mě zaujal ;)

Tom