08.03.11

See if they salute

Včera byl krásný relaxační den. Nestává se mi často, že bych o víkendu nepracovala, tak jsem toho náležitě využila! S Marketulkou jsme prošly pár obchodů a zašly na super vanilkové kapučíno, horkou čokoládu a sodovkový koktejl Pedro :D. K večeru jsme se rozešly, já si ještě po cestě domů stihla koupit novou knihu o Johnovi (yaay, už asi pátá) a A3 skicák, ať můžu malovat. Večer jsem rozbalila temperky a hrála jsem si na výtvarku :D A pondělí se neslo v duchu restů. Vyprala jsem tři pračky (černé, bílé, povlečení :D), zašla na kafe a jela do práce. A vybírám brusle, začíná sezona!

6 komentářů:

Joll Burr řekl(a)...

jeee ukaž co maluješ!

Tyna řekl(a)...

to zní na super víkend(hrozně ráda peru:D../to není ironie/;))
a ty fotky jsou skvělý!.)

Jane řekl(a)...

ja taky porad o vikendech pracuju a nemam to rada. :(

in the middle of nowhere řekl(a)...

brouku, začínáš vybírat brusle nebo je už máš vybraný a ve čt kupuješ? Nezapomeň nebavím se s tebou dokud se mnou na nich nebudeš stát..

pól řekl(a)...

kavárenský povaleči! ;) brusle vybírám už asi dva roky, od doby, co se mi rozpadly na starých kolečka a jejich výměna výjde na stejno jako nový brusle

Katie řekl(a)...

Joll: možná někdy, já mám takový naivní styl :DDD

Tyna: fakt ráda pereš? já dnes čtvrtou pračku za dva dny :D

Jane: noo,, o víkendech nic moc,ale já třeba jsem přes týden ve škole,tak to musím někdy dohnat :)

In the middle of nowhere: mám vybrané, snad budou a když nebudou tak vemu jiné :D hlavně ať jsou pěkné! (=hezčí než tvoje :D:D:D)

Pól: fakt nové kolečka stojí stejně jako nové brusle?? wow! tak to je drsné...