22.03.11

Perfect weekend vol.1

Pátek byl skvělým začátkem super víkendu :D. Co se mi stalo ráno vám ani psát nebudu, stačí že se mi Haninka smála :D. Každopádně mi přišel parfém (Bulgari - Jasmine Noir, není to úplně můj typ, asi ho nechám mamince), byla jsem v knihovně půjčit pár knížek k bakalářce, udělala jsem dobrý skutek a šla se projít v dešti k popelnicím :D. V jedné ruce taška s plasty, v druhé papír a deštník jsem nesla asi v zubech nebo nevím :D. Naše domácnost totiž pilně recykluje!
Odpoledne jsem nám zabalila kufřík (s Markét jsme měly společný :) a jela jsem na Černý most odkud mně, Markétě a Adélce jel autobus do Liberce. V Liberci na nás už čekala Bárb a po prvních zmatených rozhodnutích jsme dojely na kolej, kde jsme nechaly kufry a šly jsme na večeři do místní restaurace, kde měli skvělá jídla za ještě skvělejší ceny! Vrchní nás huboval, že jsme nedojedly :D. (To se mi teda nikde nestalo, ale co já vím, studentská hospoda má asi jiná pravidla :D)
K jídlu jsme si daly demižón Lambrusca a vymýšlely plány na následující dva dny. Později na kolejích jsme se uložily ke spánku a ještě aspoň hodinu si povídaly :D. (Fakt bych nemohla s někým sdílet pokoj, to bych prostě nemohla jít nikdy spát v kolik chci :D). A spala jsem v posteli s povlečením Kačeřích příběhů! 
Pokračování o sobotě a neděli snad zítra...:))

Oblíbená činnost...nalívám víno :D To, že jsem u každé skleničky trochu rozlila dodávat asi nemusím :D
 Bárb a naše stejná trička :D

5 komentářů:

Joll Burr řekl(a)...

haha jo no taky si nedokážu představit s někým sdílet pokoj!:D

Tyna řekl(a)...

taky pilně recyklujeme:D
super článek!!.)

cassidy řekl(a)...

jste roztomilý v těch stejných tričkách děsně :))

Jane řekl(a)...

ty tricka jsou bomba, jinak se mi libi recyklovani a kaceri pribehy! :)

Delfa řekl(a)...

moc vam to slusi s Barb:o) a popijite moje oblibene vinko:o) uz se tesim na vypraveni z vikendu.o) mej se krasne