27.03.11

Let it be

Celý víkend jsem byla v práci a jsem totálně vyčerpaná. Nejhorší je, že si vůbec neodpočinu, zítra musím psát bakalářku a seminárky a jít na konzultace a shánět dárky pro dědu. Nestíhám spát a dnešní přesun času na letní mi taky moc nepřidal (vstávat v neděli v 4 hodiny je fakt 100% urážka :D).
Skončila sága článků o Drážďanech, taková telenovela trochu, že? Každopádně mám ještě pár fotek z perfektního focení v jednom muzeu, kde Bárb objevila fakt fotogenickou chodbu. 
Dnes pár fotek z minulé středy, kdy jsme snad 3 hodiny chodili po Praze a já díky mým super teniskám na klínku málem nedošla domů, jak mě bolely nohy :).

 Téměř při každé procházce mé kroky míří sem...:)
Outfit! :) Botky: obuv na Zborovské, džíny FF, tričko, brýle HM, kabátek Zara, taška (za kterou by se nestyděla ani Hermiona Grangerová) Mango :) 




 Pro fanoušky :D Nové DVD vyšlo!
A já ho mááám :)). Miluju Green Day.

15 komentářů:

Moly řekl(a)...

oooo... vyborne greendayovský outfit!!!! a hele, kde jsou ty zamky? ja to porad hledam!!!!

Katie řekl(a)...

Moly, vis kde je Lennonova zed? :D Musis jit od ni smerem doprava a tam neni jina moznost nez jit pres most kolem tech zamku :) Te tam nekdy zavedu,hm?

Barb řekl(a)...

Panecku, ty ses naucila fotit! To bude za chvili cas prehrat fotky z fotaku a uvolnit misto jinym, co? :)))

Ten kabatek je super ;) Stylove lehce podobnej tomu jak jsem mela v Drazdanech :)

Tak at to vse zvladnes co nejlip! Ja mela takhle hekticky minuly tyden..

Katie řekl(a)...

Bárb XDD to jsou fotky z kamarádovy zrcadlovky...takze mozna to bude fotakem?:D joo vidis ten kabatek jsem slibila,ze ti ukazu,..tak aspon takhle,,je podobny no, takovy army/namornicky,ale dost kratky..ale stejne ho nosim :))

Jane řekl(a)...

Miluju Green Day.
Myslim si, ze by sis mela najit byt s vyhledem na tu tvoji zed. :)
A taky se mi zda, ze jsi nejaka pohubla, waw! Se nam ztracis!

Mirabelle řekl(a)...

Krásné fotky, ta s tím pávem je úžasná :)
A moc se mi líbí Tvůj kabátek :)

Alenka řekl(a)...

Ale botky vypadají dobře;)
A co se týče toho česání, tak tě beru za slovo a v brzké době tě ráda zapojím do mého mini projektu, pokud nebudeš proti;)

Rachel řekl(a)...

I'm surprised more bloggers haven't shot some pictures at the Lennon Wall. It's so photogenic!

Katie řekl(a)...

Jane: ja myslim,ze zadny byt s vyhledem na tu zed ani neni, jsou tam totiz stromy vsude...:D ale ja si to nejak zaridim a budu tam chodit rozjimat kazdy den a rvat na lidi, kdyz tam budou cmarat nesmysly :D

Mirabelle: děkuju! a ten páv se snažil pózovat, ale mě trvalo dlouho ho pěkně zaostřit, tak ho to přestalo bavit a utekl :D

Alenka: já to beru! příští týden se jdu ale stříhat, tak nebudu mít vlasy tak dlouhé (i když možná to dopadne jako vždycky a nechám si jen zastřihnout konečky :D), snad to neva!

Rachel: Is it, right? I love Lennon(s wall :), it´s my most favorite spot in Prague :)

Delfa řekl(a)...

Katie, dekuju moc za projasneni dnesniho rana.o) totiz nove cd Green Day (jsem to ale ostuda):o) krasne fotky, krasna slecna:o)

Dasdusha řekl(a)...

Skvělé fotky. Sluší ti to. :)

suzinqa *girl with the black arm* řekl(a)...

tie zamky su skvele :)

Soňa řekl(a)...

super fotky!

Thuy řekl(a)...

aw, kde je to misto kdejsou ty zamky tam? :DD to vypada dobre :))

Katie řekl(a)...

Delfa, Dasdusha: dííky :))
suzinqa: že! v amsterdamu je zase takový most ve stejném stylu ,)
Soňa: dík*
Thuy: na Kampě, kousek od Lennonovy zdi!