06.03.11

Kissgloss



 V poslední době jsem nosila jen rtěnky, ale když jsem se tento týden stavovala do Rossmana pro pár věcí, neodolala jsem a koupila si rovnou dva lesky :D. Omluvou mi může být jejich cena, žádný nestál víc než 50 Kč. První - zářivě růžový od NYC (536 Murray Hill Melon) krásně voní, moc nelepí a jmenuje se Kissgloss! :)) Druhý jsem si koupila ze zvědavosti, Essence "lesk na rty měnící barvy". (01 Muse Marilyn) :D Prodává se v moc pěkné krabičce (tu už jsem vyhodila) a je modrý! Když si ho natřu na rty tak zprůhlední a během pár minut se změní na krásnou růžovou. Barva by se měla měnit podle pigmentace rtů, takže na každém jinak. No nie je to skvelé? 
Na následující fotce jsem lehce namalovaná tím prvním, při větší vrstvě je fakt zářivě růžový!  

5 komentářů:

Tyna řekl(a)...

teda! ten měnící barvy musim zkusit!! :D

Jane řekl(a)...

miluju tvoje fotky, mas super vyraz. :)

Jane řekl(a)...

miluju tvoje fotky, mas super vyraz. :)

Moly řekl(a)...

heh... ja sice na lesky nejsem, ale - tvuj vyraz me presvedcil!!! jdu si pro nej!!!!

Ace řekl(a)...

Kokso, uz sem vcera mela ten co meni barvy v ruce kvuli tobe!!! dokonce sem ho mela kvuli tobe i v kosicku!!! ale odolala sem, taky mam ban :D (a proto jsem si koupila jeleni 286 jeleni luj aby mi to nebylo lito :D)