14.03.11

Jump into the fog with me

Pracovní víkend za mnou! Ještě dnes do práce a pak mám týden "volno". Aspoň od práce, jinak škola pořád a víkend pryč! Těším se! Taky se těším na zítřejší pyžamovou party s Marketulkou. Dokonce už máme zájemce o vstupenky na koukání :D.
Páteční koncert Southpaw byl báječný, bylo to vtipné, hráli ty nejdůležitější písničky a celkově jsem si koncert parádně užila. Škoda jen, že jsem musela brzy domů. Když člověk v pět vstává, tak nemůže moc ponocovat :).
Včera jsem se stavila na Pankráci, to co jsem chtěla koupit samozřejmě nemám, ale zato mám něco co mi udělalo radost a to dvoje šatičky :D. Nemohla jsem se rozhodnout, kterou barevnou kombinaci, tak jsem si vzala dvoje. (Kombinace modrý top, červená sukně mi naštěstí neslušela :).
Dnes jsem uklízela, jdu si uvařit oběd a jupí do práce :D. Už abych měla volno, haha.

 šaty HM. Takhle pověšené nic moc, už se těším až je obleču ven! :)

12 komentářů:

Moly řekl(a)...

Už se těším, až ukážeš, jak vypadají oblečené!!!!

Lucie řekl(a)...

tak ty druhé jsou dokonalé!

Ceady řekl(a)...

ty šaty vypadají skvěle

Jane řekl(a)...

saty skvele, ocumovala jsem je tam a jsem rada, ze se koncert povedl. :) a nepracuj tak moc! :)

Mary řekl(a)...

som si myslela, že sú to overaly najprv

daniell řekl(a)...

vypadí skvěle!:)

L.A.N.Y řekl(a)...

Kolik tě ty šaty stály? Nějaké podobné sem někde viděla ale asi za 600 což se mi zdálo dost...

Katie řekl(a)...

dííky všem, určitě se v nich brzy ukážu, už je na ně pomalu počasí :))

L.A.N.Y: stály 499!! takže super cena :)

Bárb řekl(a)...

Zmačkaný jak prase, tyjo :O

ALE PEKNY! :)

Jiste ti budou sluset.

Barvy chybej.

Katie řekl(a)...

Bárb: vytažené z tašky zrovna :D mám novou žehličku, tak pak uvidíš, jak budou krásně vyžehlené!! :D

p.s. Barvy asi ani nebudou :D

Tyna řekl(a)...

super šaty!!

Bárb řekl(a)...

No ja prave vim.. divim se, jak to ma H&M zmackany jak prase na krame :O Doufam, ze se to podari vyzehlit..