05.03.11

I´ve got my mind set on you

Začnu minulou nedělí :). Byl to krásný den, sešla jsem se s Bárb a s Adélkou, protože holky měly hlad, tak jsme si první zašly do McD, kde mají vážně skvělý čaj! (V McCafé) Poté jsme šly do Starbucks na Blogger meet-up organizovaný skvělou Rachel z časopisu InStyle. Byla jsem překvapená kolik tam bylo lidí! Spoustu jsem znala z fotek (ráda jsem vás viděla živě!) a spoustu jsem viděla poprvé. Stylista Honza byl moc zajímavý, líbily se mi jeho kožené kalhoty! Škoda jen, že mluvil tak tiše, musela jsem strašně natahovat uši abych jej slyšela. 
Později jsme se rozhodly zajít do Opatovické podívat se na "Dyzajnmarket" (nebo jak se to přesně jmenovalo), kde měli spoustu pěkných věcí, jen mi přijde, že se to všechno pořád opakuje. Šílené čelenky, brože, přívěsky s nápisy...
A abych nezapomněla, ještě jednou chci poděkovat Avchenečce za balzám z LUSH a další dárečky od ní :))
Večer jsem šla ještě do práce a konečně zjistila na co je ten iPad :D Celou noc jsem se na něm koukala na youtube videa a na Help! 
V neděli se k nám taky nastěhovala nová spolubydlící. Moc o ní nevím, ale těším se, že se o ní dozvím více!

 picture from tumblr.com

Pondělí jsem prospala, zašla jsem si na pilates a celkově jsem nic moc nedělala. Úterý jsem prokecala ve škole :D. Nechápu jak je to možné, nenaučila jsem se tam nic, hlavní ale je, že jsem dostala všechny série Big bang theory a How I met your mother! (Ano, takže teď nedělám nic jiného než koukám na BBT :D).
Taky jsem navštívila čajovnu U dvou šálků v Blanické, je to tam super! Pokud máte rádi čajovny, tak si rozhodně zajděte tam.
Středa opět ve škole, večer hospoda a VŠO party, ze které jsem ale celkem rychle odešla :)). 
Čtvrtek byl den ve znamení urážky! :D Ráno jsem vstala těžce v sedm, jela do školy, tam jsme zjistili, že hodina na kterou jsem jela odpadla! (asi fakt budu muset začít číst zprávy na intranetu :D) Tak jsem se zvedla a jela zpátky domů se vyspat. 
Čtvrtek, pátek pracovní. Dnes jsem byla v IKEA, koupila jsem si tam vše, co jsem chtěla (krabice, bílé prostěradlo, černé je fakt úžasně nepraktické) a za odměnu, že jsem cestovala až na Zličín jsem si zašla do Sbucks na caramel machiato, které ale bylo tak hnusné, že bylo spíš za trest :D Ale v IKEA jsem si dala delikatesního lososa s bramborami, to byla mňamka! Teď si dám k večeři rajčátka s feta sýrem a pustím se do čtení blogů. 
Pěkný zbytek víkendu!

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ty jsi na koleji nebo máte svůj byt?:))

Veronica řekl(a)...

Lososa z ikey mám hodně ráda.. Lepší je ale s těma zeleninovýma medailonkama :)

Jane řekl(a)...

ja tak dlouho nebyla v IKEA, ze to ani neni mozny snad

Katie řekl(a)...

Anonymní: máme byt :)

Veronica: mnam!!!

Jane: vlastne muzes byt rada :D je to jako mor! :D