08.02.11

Urážky minulého týdne a tak podobně :D

Dnes jsem se rozhodla, že vám napíšu pořádný blog z mého života. Přesnějí z minulého týdne. Minulý týden se totiž úplně vymknul kontrole! Jezdila jsem opačnými směry v metru, kontrolovali mě revizoři, špatně jsem přestupovala, pořád spěchala, usínala ve stoje, byla na třech zkouškách... no NIC MOC vám povím :D.


PONDĚLÍ 31.1.: Konečně dorazil dárek k předplatnému Ženy a život (pro maminku). Je to kosmetika Saloos, celých 7 výrobků, tak jsem byla úplně nadšená! S mamčou si to musíme nějak rozdělit, protože jí to přece všechno nedám né? :) Koupila jsem si knížku v Levných knihách za 39 Kč (Módní salon Babylon, psala jsem o ní tady), novou Mask of Magnaminty (stará už byla trochu zatuhlá a hlavně 3 měsíce prošlá :D) a potom mi bylo nějak divně, tak jsem nemohla jít na kafe a místo toho jsem se učila.


ÚTERÝ 1.2.: Musela jsem brzo vstávat, na zkoušku z Ekonomiky cestovního ruchu. Většinu jsem si musela tipnout, otevřené otázky jsem zase vyfantazírovala. Aspoň jsem psala všechno z hlavy, většina kolem mně vesele opisovala z taháků :D. Měla jsem takový lehký dojem, že si tu zkoušku budu muset zopakovat, ale v pátek se mi objevila v SISu známka, takže jupíí! Celé odpoledne jsem seděla v Panerii a učila se marketing, teda většinu doby jsem poslouchala lidi okolo a četla si knížku :D.


STŘEDA 2.2.: Zkouška z marketingu! Písemná část a ústní část, celkem rychle jsme si to odbyli, bylo to lehčí než jsem čekala, naštěstí. Po škole jsem potkala sexy basketbalistu :D. A byla v Muzeu hudby na Beatlemánii, ale to už jsem psala :).


ČTVRTEK 3.2.: Celý den v práci, učila jsem se opět. Urážka ten den přesáhla mez už v 5.33 ráno, když jsem si v tramvaji vzpomněla, že nemám kalhoty do práce, tak jsem musela zůstat celý den v džínách (a kolegyně si myslela, že je to zas nějaká moje anarchie :D)


PÁTEK 4.2.: To byl den! V 12.30 začala zkouška z ekonomie a vypadla jsem z ní v 18.00 :D. Nepřeju vám tohle zažít, profesor největší sadista, za tu chvíli co jsem počítala příklad navíc vyhodil 3 lidi :D. Já MÁLEM dostala dvojku (málem, protože ten příklad navíc jsem vypočítala blbě :D). Teď už se směju, ale bylo to fakt mazec, v 18.45 ještě měl přijet kámoš, tak jsem letěla domů poklidit a pak pro něj na hlavní nádraží a tady přichází ta chvíle, kdy jsem špatně přestoupila a místo směr Letňany jsem najednou jela směr Háje :D. To je tak když člověk spěchá.


SOBOTA 5.2.: Procházka Prahou od Můstku, přes divadlo, Kampu, Malostranské náměstí k Rudolfinu. Nádherné počasí. Večer si tak sedím doma s mátovým čajem a přemýšlím, co si obleču na Cakebreak, když mi volá kolegyně z práce, kde jsem? Já měla jít do práce a vůbec jsem o tom nevěděla :D. Takže jsem si sbalila věci a přišla do práce o dvě hodiny později :D


NEDĚLE 6.2.: Zase jsem šla večer do práce, kde jsem za trest musela být až do osmi do rána (o dvě hodiny dýl, stejně jako jsem přišla o dvě hodiny později :D). Vůbec mi to nevadilo, spát se mi nechtělo, koukala jsem na Help! a smála se u toho přes celý hotel. Vtipná byla cesta domů, v metru jsem si ještě četla, ale v tramvaji se mi podařilo usnout ve stoje! To jen tak někdo neumí! A když jsem se po pár vteřinách probudila, tak jsem sebou šíleně trhla, že lidi kolem mě se zděšeně koukali, jestli nemám záchvat  :D.


Takže doufejme, že tenhle týden bude lepší! Vyšel Respekt s filmem Woodyho Allena Hana a její sestry, tak se na to asi dnes podívám. A jak se máte vy?

NOVÉ VIDEO DOES IT OFFEND YOU, YEAH? A brzy taky new album, už se nemůžu dočkat :)

17 komentářů:

Joll Burr řekl(a)...

haha super! ten obrázek mě pobavil!:D

Barb řekl(a)...

Dovolila bych si dodat k sobote:

"Večer si tak sedím doma s mátovým čajem a Bárb na ICQ a přemýšlím, co si obleču na Cakebreak, když mi volá kolegyně z práce, kde jsem?"

XDD


Jinak super blog, konecne jsem si zas pocetla <3

15,16!

Iva řekl(a)...

anarchie v Anglii - to je skvělý! a tvůj týden v kostce (rubikově, jak se to tak jeví) mě potěšil, ráda si čtu u jiných lidí=)

Tyna řekl(a)...

:D super článek:)

cassidy řekl(a)...

haha, jsi mě pobavila Katch xDDD jsem se tu začala smát nahlas úplně :D do levnejch knih budu muset někoho vyslat, něco z té řady Babylon jsem si na tvoje doporučení chtěla přečíst :)

biancaprincipessa řekl(a)...

Ten obrazok vazne super:DD

Adéla řekl(a)...

Gratuluju k ECR, pro me je to nejvetsi masakr na svete a je mi spatne jen co na to pomyslim...
Kazdopadne doufam, ze pristi tyden nebude tak hekticky a gratuluju, zes to vsechno tak hezky zvladla :)

Katie řekl(a)...

Joll: já se rozesměju vždycky, když ho vidím :D

Bárb: jojo, to jsi dobře dodala! já teď často sedím s Bárb na ICQ :D

cass: já ti to kdyžtak koupím, kdyby nikdo nemohl!

Adéla: fakt? mě ten předmět nepřišel tak hrozný, spíš právo a tak! ale děkuju:)

Zuuwa řekl(a)...

Kosmetiku Saloos mám taky v plánu vyzkoušet. ;-)

Jane řekl(a)...

Ten obrazek, hahahaaaaa.

Jinak s tou maskou to znam, taky mi vzdycky projde. :)
Gratulace ke zkouskam. :)
A doufam, ze tento tyden bude plny prijemnejsich zazitku. :)

Hanita řekl(a)...

XDDDDDDDDDDD

a nedělej fiflenu, já vesele používám magnaminty prošlou v roce 2009 jo XD

Dasdusha řekl(a)...

Dobrý článek. :) A ještě lepší obrázek. :D

Katie řekl(a)...

Hanita XDDDDDDDDD ty můžeš, protože ty jsi hustá!

Screamyourfeelingsout. řekl(a)...

Hi sweetie!

I just passed your blog &. I like it!

Would you like to follow eachother? Please take a look @ my blog to!

Hugs &. Kisses, Valerie

Anonymní řekl(a)...

konečně něco nad čím jsem se dneska pobavila :).. díky za zlepšení nálady, taky se mi tyhle věci stávají.. Btw (asi se tě na tohle ptá hodně lidí) můžu se zeptat, kterou teď studuješ vysokou a kde pracuješ? Jenom pro inspiraci :) hlavně si proboha nemysli, že tě chci sledovat nebo tak něco :D
martina

Katie řekl(a)...

anonymní Martina: studuju VŠO v Praze, cestovní ruch a pracuju v hotelu :)

M! řekl(a)...

víš, že přijedou do Prahy? :))