06.02.11

Tumblr

Přesně po sedmi měsících a jednom dni jsem aktualizovala svůj tumblr, ale asi tak o nejmíň 50 fotek :D. Jsem v práci, takže jistě chápete. A zítra a pozítří to bude pokračovat. See u there!

8 komentářů:

M! řekl(a)...

jupí!ty fotky jsou super! už se těším na další :))

Peťulka řekl(a)...

Mám pocit, že jsem tady někdy četla, že pracuješ na recepci v hotelu. Já taky, takže chápu:D Zrovna teď jsem v práci, včera odjela velká konference a dnes mi odjíždí dva lidi, kteří už mají všechno zaplaceno a prostě jenom přijdou dát klíče. Absolutně se tu nudím a nevím, co mám dělat:D Takže čtu blogy:)

Iva řekl(a)...

čau kočko, dík za koment - mátový čaj je lahůůůdka! taky ho můžu=) líbí se mi tvůj blog a tvůj vkus na chlapy, máš tu dobré kousky=) přežij to v práci a měj fajn nástup nového týdne...Iva

Katie řekl(a)...

m!: bude jich určitě hodně, dokud mě to zasenepřestane bavit :D

Peťulka: jj, na recepci! dělám to samé..někdy nevím co dřív a když je taková situace jak popisuješ, tak není moc co dělat no :)

Iva: mátový je lahůdka, zase ho zrovna piju :D jinak děkuji:))

Peťulka řekl(a)...

Přesně! Včera nám odjela obří konference, měli jsme plnej hotel, na recepci jsme byly dvě a stejně jsme nestačily! A dneska se tady koušu nudou:D Naštěstí v 8 končím:)

Terezsia řekl(a)...

pekna zada, pekne tetovani, pekne fotky!!

http://frenkiesgirl.blogspot.com/

Wayne's madame řekl(a)...

Moc krásné obrázky tam máš :-)

suzinqa *gwtba* řekl(a)...

nooo ten chlapec ma pekne tetovanie :)