01.02.11

Taková normální cesta vlakem...

aneb Marketuli, já, a 4hodinová cesta v prázdném kupé :D. Průvodčí se bál k nám vstoupit, respekt měla i policie, která kontroluje mezinárodní vlaky :D 



9 komentářů:

Ace řekl(a)...

saaakrys holky, dala bych si libit taky takovou cestu s vami! ale to by urazka prekrocila mez a prepsala tak matematicko-fyzikalni tabulky pro stredni skoly! To nevim jestli by bylo vhodne riskovat... :P

TinaRose's řekl(a)...

super fotky:D
miluju dlouhé cesty vlakem! obzvlášť když nejedu sama ;)
fajn článek! :)

http://tynasjotter.blogspot.com/

Dee řekl(a)...

super škrabošky:)

Joll Burr řekl(a)...

hahaha s váma by mě asi cestování vlakem začlo bavit :D

natalia peréz řekl(a)...

ten úsměv na poslední fotce :)

in the middle of nowhere řekl(a)...

ježkovy zraky, ty jsi vyvěsila ty fotky, kde mám úplně obrovsky obličej. Urážka! Navíc sis dovolila vyvěsit ty fotky! Urážka! a navíc ses mě vůbec nezeptala. To je urážka více než 100% :-D

ale jinak..

co to je za slečny? Chtěla bych jet s nima taky vlakem..

( jo a ještě jsem uvažovala, že až zase pojedu a sama a NORMÁLNÍ a potkám náhodou ty průvodčí, tak je nějaký jiný únikový východ než OKNO?)

DKFS řekl(a)...

Jasne ze mali prespekt k vam vstupit :) ved predsa nemozu k hviedam vmaskach len tak vtrhnut ao by sa nic nestalo :D noo paradne fotecky a milujem skrabosky . A teda aj stym spojene karnevaly :) fakt parada :)

Katie řekl(a)...

Ace: jooo pojedeme, aspon z roznova do zubri! :D

Tina Rose´s: ja prave moc nemusim jezdit 4 hodiny..ale kdyz nejedu sama,tak je to bajo :D

Dee: díík

Joll Burr: nebo bys utekla, jako ta paní co s náma jela do Olomouce! :D a pak radši vystoupila

natalia: to je asi historicky první fotka zveřejněná, kde se usmívám :D sis všimla,jééj

in the middle of nowhere: :DDD jsem se tě neptala? :DD tak pardon! :D:DD no, unikovy vychod asi jen okno! ale neboj, bez masky te nepoznaji!

DKFS: díík! ja tu skrabosku budu nosit asi i normalne :D

Jane řekl(a)...

cute :)