02.02.11

I´ll hide it somewhere under your pillow

Dnes celkem úspěšný den! Ráno zkouška z marketingu, první písemná část, pauza, ústní část a bylo to :). Po zkoušce jsem se vydala do Muzea hudby na výstavu Beatlemánie. Kdo mě zná, ví, že jsem Beatlemaniak, takže by ho nepřekvapilo, že jsem tam koukala na skoro celé Hard days night (i když jsem ten film naposledy viděla tři dny zpátky), prohlídla všechny fotky, všechna videa... jedinné, co se mi nelíbilo byly voskové figuríny, z těch jsem měla spíš strach :DDD.
Pobavilo mě video "Rozhovor o vizáži mániček" z 60.let z české televize. Povídá tam nějaký pán o "máničkách" v jeho podniku a potom je tam s několika rozhovor! Jeden, co vypadá úplně jako George Harrison tam moudře říká, že bychom neměli soudit člověka podle vzhledu. Už jen kvůli tomu videu tam půjdu znovu.
A za chvíli na poštu, mám tam knížku!





 Můj dnešní zkouškový outfit. Džíny New Yorker, tričko Narciso Rodriguez for Lindex, sako Armani (second hand). Na tom saku nejvíc miluju vycpané ramena a ostrý tvar klopy.








 Ach a ještě vlastně nové video kapely Republic of Two, které dnes vyšlo! Je k písni Pillow (mnou nominovaná na loňskou skladbu roku) a je krásné. Hraje v něm spousta zajímavých osobností (jen např. Ema Brabcová, Milan Cais, Šmity apod :).

9 komentářů:

natalia peréz řekl(a)...

najs

Anonymní řekl(a)...

Urážka! Jak můžeš napsat, že Šmity je osobnost, máš tam takový rozmanitý výběr JJ, Mára, Mardoša a ty napíšeš zrovna Šmity.. Fuj to jsem se lekla :-D Urážka dosáhla dna!

raději anonymek :D

Katie řekl(a)...

:D:D:D promin anonymku, jsem si zrovna nemohla vzpomenout kdo tam vsechno je a napadl me prvni smity a jeho velice smutny pohled no! :D

Mary řekl(a)...

to sako je super!

biancaprincipessa řekl(a)...

Tak gratulujem!

markéta řekl(a)...

Katie mám jeden dotaz :) poslední dobou mám hroznou smůlu na džíny. Koupím si vždycky ty těsné "trubky" ale ani ne po 2 měsících nošení se mi vytahají kolena a můžu je vyhodit. Na jedné tvé fotce, myslím někdy z léta, máš na sobě fakt úžasné džíny, která ti skvěle padnou, ale nepamatuji si značku. Mohla by jsi mě, ale i ostatním, doporučit nějakou značku džín? :) (vůbec nejsem spokojená s Tally Weijl, Jennifer nebo NY) Moc moc děkuju!!

belladonna_lily řekl(a)...

Sako je super ! Máš nějaké oblíbené / cenově přijatelné pražské sekáče? Já zatím nemůžu na nic narazit. Jinak taky mě chytla kloboučková mánie, z fotek úplně nedokážu odhadnout tvar, ale asi jsem si koupila hodně podobný klobouk s mašličkou v Ann Christine :))

Katie řekl(a)...

Mary, Bianca: díík

Markéta: ty, co jsem nosila v létě byly z Pull and Bear jenže se mi roztrhly, tak nevím, jestli to bylo kvalitou nebo jsem moc tlustá nebo co :D jinak nosím hodně džíny ze zary, tam mají fakt skvělé!!

bella: nemám žádný oblíbený pražský sekáč :( ještě jsem žádný neobjevila, hlavně asi protože jsem pořád v centru, a tam se takové,jako v rožnově nebo na vsetíně nenachází :( škoda! ale jestli objevím tak dám vědět (možná :D).

jj řekl(a)...

sacko moooc libi!
xx

lesimple.sk