28.02.11

I need. I want !!

buy here

13 komentářů:

Joll Burr řekl(a)...

opravdu lidová cena!!!:D ale krásná je!

crazy pig řekl(a)...

jo jo, ta je dokonalá :)

Anonymní řekl(a)...

tak tohle je přesně typ kabelky 100% vhodný na DIY, kup si někde základ, v sekáči pásky, barvu a je to.a ještě pár tisíc ušetříš;-)

Anička řekl(a)...

já taky já taky!

natalia peréz řekl(a)...

strašný a ještě zbytečně drahý. hejt it

M! řekl(a)...

áá, ty jsou bezva! možná bych se pustila sama do výroby :))

Katie řekl(a)...

pry lidova cena :D:D

anonymní: nojooo,, dobrý nápad! škoda jen, že jsme úplně levá :DD

nat: nojoo,,ale které pěkné věci nejsou zbytečné :) p.s.pojed do Dráždan!*

Tyna řekl(a)...

me toooo!!! definitely... <3

Lucie řekl(a)...

I need obě :-D až mi je někdo zasponzoruje :-D

Jane řekl(a)...

to chapu, jsou pekny :)

natalia peréz řekl(a)...

Katie, já nemůžu, já každej den čekám něco okolo nějaký práce :(

Katie řekl(a)...

škoda Nat! najdeme jinou akci,kde se konečně shledááme!

suzinqa *girl with the black arm* řekl(a)...

super!