15.02.11

Hair

Pokračování série o kosmetice! Začala jsem tváří a dnes pokračuju vlasy! Všechny tyhle přípravky používám denně/obden/jednou týdně (ale pravidelně) a jsem s nimi spokojená, takže doporučení posílám dál! Mám jemné vlasy, teď přes zimu spíše suché (snažím se je chránit kloboukem), ale po dvou-třech dnech jsou už u kořínků mastné. Myju si je většinou obden, jen když chodím do školy tak každý den, protože tam musím být nejkrásnější :D. To jen pro vaši představu, pokud máte vlasy úplně jiného rázu, tak je možné, že tyto kosmetické vychytávky vám nebudou sedět jako mně.

Šampon L´Oreál Elséve - výživa a zářivost, šampon na melíry. Má udržet krásné melíry, jestli funguje v tomhle směru si nejsem úplně jistá, ale miluju jeho vůni! Používala jsem ho za časů, kdy jsem byla na Kypru, takže pokaždé, když si s ním myju vlasy a cítím tu krásnou medovou (vanilkovou??? netuším :D) vůni, jsem zpátky v naší koupelně, kde tekla jen studená voda (ale to vůbec nevadilo, protože venku bylo věčně 40 stupňů).

Kondicionér Body shop - Banana. Kupovala jsem si ho, když jsem byla nemocná, takže jsem netušila jestli voní jako banány nebo je to jen kec. Teď už můžu říct, že voní jako kdyby ten kondicionér byly jen rozmixované banány!! Úžasná vůně! Miluju ho a své banánové vlasy taky. 

Gliss Kur na suché vlasy. Jsou v něm kašmírové proteiny nebo něco takového, po použití jsou vlasy opravdu vyživené, ale aspoň u mě se jeho účinek stále oslabuje. A proto ráda střídám šampony, aby si vlasy nezvykly!

Lee Stafford - My big fat healthy hair. Tenhle je prostě nejlepší. Z mých jemnoučkých splihlách vlasů udělá jemné vlasy, ale s objemem! Prodává Profimed :)

Balea, dvou minutová kokosová maska na vlasy. Dávám si ji jako kondicionér, když nechci banánové, tak mám vlasy kokosové. Na rozčesávání perfektní.

LUSH, RB maska. Používám ji trochu jinak než je uvedeno/doporučováno. Protože mám jemné vlasy, tak si je nemůžu naplácat maskou, vyfénovat a jít ven. Takže jsem si vymyslela vlastní způsob použití. Vlasy si myji většinou ráno a proto si tuto masku dávám večer před spaním na konce vlasů. Nechám působit přes noc a ráno ji spláchnu. A musím říct, že mám díky ní báječné vlasy!

LUSH, šampuk Ultimate shine. Nepoužívám tak často, spíše ho beru sebou na cesty, když jedu domů atd. Protože vlasy opravdu pořádně UMYJE a neobsahuje látky na pomoc rozčesávání je nutné použít kondicionér, protože jinak si vlasy opravdu nerozčešete.

No a poslední jen pro zajímavost. Tužidlo a lak na vlasy Wellaflex pro objem. Tužidlo používám minimálně, většinou když si chci udělat vlny kulmou, tak ať mám nějaký základ (dělat jakékoliv stylingové operace s jemnými vlasy není zrovna nejjednodušší) a lak většinou na ofinu, protože jinak lítá všude možně. 

Co vy a vlasové přípravky? Nějaké zaručené tipy? Ráda vyzkouším něco nového :) 

7 komentářů:

cassidy řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
cassidy řekl(a)...

Díky za tipy, mám ráda články s recenzema, fakt to dost pomůže při rozhodování. Vlasy mám docela podobné, asi zkusím ten šampon Lee Stafford, píšeš o něm úžasně už po několikáté, začínám být přesvědčená :D

Anonymní řekl(a)...

Pokaždé, když někdo píše co používá za kosmetiku, zdálo se mi, že nikdo nemá jemný vlasy, co by si myl každý den.. A konečně!:D taky chci mít banánové vlásky a velký objem, takže určitě zkusím něco z toho, o čem jsi tu psala:))

Jane řekl(a)...

ja mam vlasky jine, ale stejne tento typ clanku miluju. minule jsem si na tvuj popud koupila ten uzasnej mrkvickovej krem. a jeste si ho asi koupim, protoze ted ma body shop 30% slevu, tak by se to mělo využít. :)

Joll Burr řekl(a)...

super věci! ještě bys mohla nahodit zhruba ceny! něco bych i ráda vyzkoušela, máme to i s vláskama podobné!:)

Bee řekl(a)...

taky dík za typ.. já mám většinou od Garnier, s těma jsem spookjená :)

Katie řekl(a)...

cass: zkus! a kdyz ti nebude vyhovovat tak si ho vezmu :D

anonym: big like! pak napis, jak vyhovovalo :)

Jane: jů! mrkvičkový krém je skvělý vid :)

Joll: tak příště kdyžtak i s cenama. Přinejhorším se dají najít na internetu :)

Bee: Garnier jsem na vlasy nikdy nezkoušela... :)