14.02.11

For sale


Kdybyste měli(y) o něco zájem, stačí se ozvat na mail :)). 

 A toto jsem já, foto z dnešního odpoledne, Marketulka mi dovezla z Mnichova tuto krásnou šálku :D. Foto by Blackberry CURVE :D

5 komentářů:

in the middle of nowhere řekl(a)...

se pochválíš jenom s šálkou joo? A co třeba pohled poslaný po poštovním holubovi?

moje malá Curvička udělala službičku, co? :-DD



PRASE IN PEACE!!

Joll Burr řekl(a)...

bb curve rocks!

Tyna řekl(a)...

chci bb a croissant k tomu! :D

Katie řekl(a)...

inthemiddleofblabla: ten pohled je nejlepší, jsem ho teď našla v tašce a zase nepochopitelný záchvat smíchu :D bambitka pitkovááá :DDDDD
PRASE IN PEACE!

Joll Burr: ty máš vlastně taky že! já teda né, ale Marketulka má, fotí to celkem OK :))

Tyna: já bych si teď dala ten croissant..:)

Jane řekl(a)...

super fotka!