07.02.11

Favs 2010

Tak mně teda taky nevadí, že už je únor a po vzoru Natálky a Bárb vám sepíšu Favs roku 2010. 

  • hudba už byla v samostatném článku :) Ale last.fm říká, že jsem loni nejvíc poslouchala The Pretty Reckless a můj mp3 přehrávač zase říká něco o I like you hysteric.   
  • jedna z nejlepších akcí byla na chatě na Čeladné, pití vína pod lípou nebo taky párty u Silvie. Fotky z této akce jsem se odvážila otevřít až teď v únoru, půl roku poté :D (a to, že jsme hráli basketbal v prádelně, skákala jsem po nábytku, si vůbec nepamatuju,... a proč mám na každé fotce jiné boty?:D)
  • nejoblíbenějším jídlem se staly těstoviny. Z prostého důvodu = odstěhovala jsem se z domova a to je v podstatě to jedinné, co umím uvařit :D 
  • stejně jako Bárb jsem nejčastěji vysedávala v kavárnách. Mé oblíbené v Praze jsou Kávovarna, potom Lucerna a miluju Panerie (obzvlášť tu v Jindřišské, v horním patře se může kouřit a je tam taková zvláštní atmosféra :).
  •  loni jsem viděla celkem dost filmů, nejvíce se mi líbil Scott Pilgrim proti zbytku světa, The Inception, Whatever works a nejmíň se mi líbil Kick Ass! 
  • z oblečení jsem si nejvíce zamilovala džíny z Pull and Bear, které se mi ale roztrhly, takže jsem je nahradila novýma ze Zary, jenže jsem mezitím zhubla, takže mi teď padají a musím je nosit se skejťáckým páskem, který jsem dostala kdysi od bráchy (na druhé straně přezky má otvírák na pivo, how cool is that?) 
  • nakupovala jsem nejvíc asi v Lindexu, second handech a bižuterii na asosu.
  • vypila jsem spoustu litrů zeleného a mátového čaje, zelený má dobrý Pickwick, a potom sypané, třeba z obchůdku Oxalis. A mátový Dilmah Marocká máta nebo prostě čaj z čerstvých lístků :) 
  • nejlepší koncert byl gig Biffy Clyro a komorní posezení s kapelou The Republic of Two. 
  •  nejoblíbenější kosmetikou se staly rtěnky a to všechny, co mám, žádná z nich není favoritka. No, možná ta nová fialová od s-he, ta je báječná.
  • taky se u mě projevila mánie v lakování nehtů, nejradši mám vesmírný lak z Mac, černý se zlatými třpytkami z Avonu (Golden Twilight) a vínový Essie (Velvet voyeur).
Seznam vlastních favs 2010 bych ráda viděla jmenovitě u Marketulky a u Haninky! Jinak samozřejmě na všech ostatních blozích :).

 


 
 

12 komentářů:

Barb řekl(a)...

How cool is that! <3
Super FAVS ;)

Tyna řekl(a)...

super článek:)
a ta čičinka je úžasná!

in the middle of nowhere řekl(a)...

čau bambi, tak už jsem to taky napsala, ale ty to číst ani nepotřebuješ, protože všechno stejně víš...

natalia peréz řekl(a)...

♥ dík

a s tim jedinný už jděte do řiti obě !!!!!!!!!!! XDDDDDDDDDDDDDDD

pól řekl(a)...

jedinný těstoviny? asi budu pořádat semináře vaření

Mirabelle řekl(a)...

ta animace je naprosto dokonalá ! :)

Katie řekl(a)...

Bambi: supeer, ja jsem si to ale stejne precetla :))

natalia: coooooooo co ti na tom vadi :D

pól: joo prosím! :D prosíííííííím

in the middle of nowhere řekl(a)...

jo a bambi! Dneska jsem v antikvariátu viděla super knihu: Okolnosti smrti Johna Lennona nebo tak něco se to jmenovalo.. a měla super cool komunistický přebal.. Máš ji? Chceš ji?

Katie řekl(a)...

bambi: nemám chci"!!! v kterém antikvariátu?

in the middle of nowhere řekl(a)...

tak já ti ji Bambi koupím jako překvapení k narozeninám :D

Bee řekl(a)...

ježiš ta čičinka!!! :)

Jane řekl(a)...

pekne fav, ja svoje delala uz davno, tak se nepridam, ale s tim varenim neco delej, testovin se prejis a co potom. :)