20.02.11

Crazy week

Celý týden jsem byla mimo Prahu a měla jsem se báječně. Můj plán byl - konečně se pořádně vyspat. To se mi samozřejmě nepodařilo a jsem unavená víc než předtím :D. Podrobnější report již brzy, dnes nemám sílu. 

A pár fotek od úžasné Bárb

 Altánek! Ve Vysokém Mýtě :)
 s Bárb :)
 zebřička! majetek Bárb :D


p.s. krásný header s citátem Johna Lennona pro mě vytvořila Bárb a moc jí za to děkuju! <3

11 komentářů:

Iva řekl(a)...

kočena jsi!=) záhlaví je super, to se vám fakt moc povedlo!

Vik´s blog řekl(a)...

nádherný prsteň :)

Hanka H. řekl(a)...

Ty máš super botky a Bárb prsten:-)

Kockandy řekl(a)...

Máš super boty :)

Joll Burr řekl(a)...

ou ta zebra je božííí

Jane řekl(a)...

ja miluju miluju miluju tu fotku u barb, jak mas na pozadi ten new york! :)

in the middle of nowhere řekl(a)...

Krasavice :-) obě dvě :-)

Teres řekl(a)...

krásně se ti hodí pásek k botám! :)

Barb řekl(a)...

Ach <3

A díky za chválu nás i prstýnku <3

in the middle of nowhere řekl(a)...

very nájs bjútifl

Katie řekl(a)...

ooOoooOOooo děkuji děkuji všem ! :)