24.02.11

Back to 505

Back to my blog again! Nestíhám nic, občas napíšu něco na tumblr, ale dnes mám volnější odpoledne, tak jsem se konečně dostala k počítači :). 
Jak jsem říkala, minulý týden jsem strávila doma, pořád jsem někde lítala, z kafe na kafe a z baru do baru :D. A bylo to skvělé! Taky jsem byla na návštěvě u Bárb, což bylo taky úžasné, napsala o tom dloouhý článek :)). Protože jsem od ní ještě nezískala fotky, tak tady máte zatím dvě "ukradené":D


 U Bárb na návštěvě bylo krásně, byly jsme na skvělé večeři, prošly jsme město, koupila jsem si vestičku za 30 Kč, dárek babičce, zamilovala si lapač snů, obhlídla jsem všechny kameny, snědla karbenátek (!!!), vyfotila se všude kde to šlo a jela domů. Hodný pán ve vlaku mi dal kufr na vrchní poličku a poté mě ještě obdaroval bonbonkama :D:D
Doma jsem se koukala na pohádku Na vlásku, která se mi moc líbila! Taky jsem byla s maminkou na obědě, v sekáči jsem si koupila nejkrásnější Zara sako, které jsem si zamilovala, jistě ho brzy na mně uvidíte :). S Haninkou jsem byla v čajovně na dýmku, s Tomíkem v Zubří :D, mám novou knihu o Johnovi L., taky jsem se sešla s Joll, se kterou teď soutěžíme o čokoládové fondue, tak nás můžete podpořit tady, kliknutím na "like" :D. Vypila jsem spoustu vína s holkama, byla jsem na kávu s Martinkou, kterou jsem strašně dlouho neviděla a doufám, že se zase brzy uvidíme, s Haninkou jsme koukaly na Help! a strašně se u toho smály a od té doby je naším novým pozdravem "Hej Bijatle!" :D. Sobotní noc jsem prokecala s Martinem, no a neděle byla už jen o sbalení se a s mojí drahou Markétkou jsme jely zpátky do Prahy.
V úterý mi začala škola, takže jsem se vrátila zpět do takové rutiny, celý den přednášky od 8 do 16.30, nic moc :D. Myslím, že příští týden tam tak dlouho nebudu. Taky jsem byla na (snad) poslední zkoušce a hned po ní jsme s Markétkou šly do Akropole na koncert - Natálie Kocábová (křest desky) a electroset kapely 100°C. Tam jsme se skvěle bavily, démon alkohol, haha :D. Neptejte se, co jsem pila (já to hlavně ani moc nevím :D).
Takže teď zase jen škola, práce, škola, bakalářka (!!!), práce, práce..yaay A co vy, jak se máte? 





5 komentářů:

Kockandy řekl(a)...

Libí se mi tvůj lak na nehty,mám nejradši tmavý :).

http://kockandy.blogspot.com/

Iva řekl(a)...

úúú, tos toho stihla mraky! mně začala škola, ale vlastně úplná nuda, protože jsme ještě nic nedělali.. včera mě přepadl kašel, ale nejsem nemocná, jen uchrchlaná=D a vlastně jinak nic nového, snažím se pospravovat si veškeré věci - zašít a tak a něco vyrobit (haha).. a to je opravdu vše=)

Tyna řekl(a)...

:D skvělej článek!.) takovejch věcí stihnout.)
a ty fotky jsou krásný!!!:)

Ace řekl(a)...

Hej Bijatle! Is this th famous Ringoooou? :*

Jane řekl(a)...

Ja tu tvoji fotku s tim NY proste zeru!!!
A to jsem si mohla myslet, ze budes na krestu Kocabky, mne taky prisla na FB pozvanka a byla jsem uplne nastvana, ze nemuzu...bylo to dobry? Teda jestli si to pamatujes? :)