13.02.11

500

Co znamená číslo v nadpisu? Ano, tohle je opravdu můj PĚTISTÝ příspěvek na tomto blogu :D. Já jsem vlastně už takový blogspotový veterán XDD. První post je někdy z léta 2007, nevím přesně. Předtím jsem měla milion blogů ještě na bloguje.cz a wz.cz. Tady mi to ovšem vydrželo nejdýl. Takže Let´s GO for another 500 posts!!! :D

(Takhle dlouho mi to ovšem vydrželo jen díky tomu, že má zápisky někdo čte, takže všem velký DÍÍK!**)

Dnes se vám přiznám k tomu, jak jsem porušila můj nákupní BAN. Asi jsem se ani nezmiňovala, že teď nenakupuju nic kromě jídla (a Reflexu), no a taky mi to asi měsíc vydrželo. Jenže včera jsem MUSELA jít do Palladia koupit něco do Lushe (dárek, dárky se nepočítají) a tak jsem se stavila do F&F (já jsem tam fakt NECHTĚLA jít), kde měli 30% slevu na trička a na denim. No nedopadlo to zase nejhůř, jedny černé skinny (které jsem ale měla na seznamu věcí, které nutně potřebuju a se slevou stály snad jen 350 Kč!) a černé tričko s krajkou na zádech (krásnééé). Ale stejně mě štve, že jsem porušila svůj vlastní zákaz. Teď ovšem zase nakupovat nebudu, zato budu PRODÁVAT. Mám v plánu večer aktualizovat svůj druhý blog
Shop my closet, našla jsem doma pár věcí na prodej, později to tam dám :).  

A poslední věc, se kterou jsem se chtěla svěřit, která mě tíží na prsou, je něco, co jsem dnes viděla, ze které asi budu mít noční můry. Uff. Seděla jsem v kavárně a kousek ode mne si sedla paní ve třpytivém kloboučku (už ten mi byl divný). Při bližším pohledu jsem si všimla těch nejděsivějších umělých nehtů jaké jsem kdy viděla. Černé, dlouhé (přesahovaly jí tak 2 cm!!!) a zapilované do špičky. Přesně to, co si člověk představí pod slovem DRÁPY. Na té černé samozřejmě ještě nějaké bílé malůvky. Později jsem si všimla, že je má ozdobené i zespod (!!!) a to červenýma třpytkama. Když pomineme praktickou stránku (netuším, jak s takovými nehty provádět bežné denní činosti jako třeba utřít nádobí atp.), tak z estetického hlediska to byla urážka 100% pro můj zrak. Chtěla jsem to vyfotit, ale můj telefon bohužel nemá dobrý zoom, tak jste zůstali ušetřeni pohledu na tu krásu. A protože jsem hodná, tak ani ilustrativní fotka nebude :D.


p.s. Nevíte kde sehnat tohle tričko? Až mi jednou skončí BAN, ráda bych si ho koupila! :) Přinejhorším si ho vytvořím... 



11 komentářů:

Maca řekl(a)...

Gratulujem :) snáď aj mne sa podarí vydržať po 500.príspevok :)

http://hereandnovv.blogspot.com/

Alice14i řekl(a)...

Také se přidávám s gratulací :) 500 příspěvků, to už je mazec! :))

http://alice14i-kolemdokola.blogspot.com

Iva řekl(a)...

1. gratulace!
2. občasný nákup zkrátka náš duch potřebuje!
3. což nádobí, ale jak si s nima asi utírá zadek... =D
4. tríčo nevím, ale jestli ho budeš vyrábět, o jedno si prosím =)

Katie řekl(a)...

Maca, Alice: děkuji!!

Iva: to s tím utíráním zadku mě napadlo jako první, ale říkala jsem si, že se to do jubilejního příspěvku nehodí XDDDDDDD

Barb řekl(a)...

Tak ale ty ses, zes porusila BAN! Byla sem na tebe uplne pysna a bylas v tom muj vzor :D :(

Tak ja preberu stafetu a banuju se az do naseho tripu :D

Ale super, ze mas ty skinny!

100% urazka mejch oci je nejlepsi XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Stejne ses nejlepsi <3

crazy pig řekl(a)...

to tričko je dokonalý!
a měsíc, to jsi stejně dobrá :)

Joll Burr řekl(a)...

ty už jsi teda pořádný mazák!já jsem zatím někde okolo stofky, doufám, že mi to vydrží a téš dojdu k pětikilu!:)))
a odepsala jsem ti u mě, tak odpověz jako jsem zvědavá!!!:D

Jane řekl(a)...

ten tvuj ban me stejne nejvic bavi. :)))
jinak gratuluju a hlavne vis jak, delej to i nadale s laskou, protoze kdyz te to bavi, tak to jde strasne poznat, jako to ostatne jde poznat na tvych prospevcich...no nejak jsem se do toho zamotala, ale snad chapes... :))

in the middle of nowhere řekl(a)...

Čau Bambi, gratuluju, to musíme oslavit. 500. přispěvek :D

to triko jelikož chci taky, tak ho vyrobíme :-)))) Jo??

Simona Fora řekl(a)...

gratuláácia veľká!
tričko nemá chybu,wrr
:)

Katie řekl(a)...

Bárb: ale od té doby jsem ho neporušila a neporuším až do našeho výletu. I když možná si něco koupím u vás :D

jinak díky všem :))