16.01.11

We are your friends

Dnes jsem nemohla věřit svým očím, když jsem se vzbudila a do pokoje mi svítilo sluníčko! :D Samou radostí jsem začala uklízet, celou dobu jsem měla otevřené okno dokořán a cítila jsem se jak na jaře. A jarně jsem se i oblíkla, když jsem šla ven. Takhle v půlce ledna jen v bundičce a v tenkém svetříku? Like it! 





 klobouk, tričko H&M, bunda F&F, džíny Zara


No a jak vždy o novém laku na nehty říkám, že už žádný jiný nepotřebuju, protože ten poslední je jasně nejlepší na světě, tak jsem objevila zase nový, který je nejlepší na světě :DDD. Ale už jsem si mezitím objednala na aukru dva nové... achjo :D



9 komentářů:

Simonka řekl(a)...

žeriem tvoju bundu <3

Ace řekl(a)...

bundicka je baaaaajecna!!!! <3 <3 <3

véčko řekl(a)...

klobúčik je krásny! a songovica hitovica lajk!

Bezega řekl(a)...

ten klobouk se mi moc líbí :) a samozřejmě leopardí triko :D

TinaRose's řekl(a)...

ano ano, venku je úžasně:) a ten lak je prostě perfektní!!! <3

Jane řekl(a)...

Like like like, kočko!

GK řekl(a)...

super bunda!!

http://gk22.blogspot.com

suzinqa *gwtba* řekl(a)...

dobry hudobnyvyber :)

http://girlwiththeblackarm.blogspot.com/

Katie řekl(a)...

díky, díky :))