27.01.11

Tell me why

Posledních pár dnů trávim doma na Moravě, bez internetu... a je to báječné! Bloglovin ukazuje 500 nových článků, na které se ovšem už moc těším :).
Teď se chystám s mamčou na oběd do restaurace a jsem nadšená z nové knížky od Woodyho Allena, kterou jsem dostala. Jmenuje se Vyřídit si účty, už jsem ji kdysi četla a už se vidím, jak ji čtu znovu, s hrnkem zeleného čaje, pod mojí dekou ovečkou :D. Ale asi si ještě chvilku počká, v poslední době jsem nakoupila hromadu knížek, které čekají na přečtení. A pokud některá z nich bude dobrá, určitě tu o ní ještě uslyšíte!
Dnes večer jedu zpátky do Prahy (jedeme s Marketulkou, už teď je mi líto spolucestujících), celý víkend budu v práci a příští týden mám rovnou tři zkoušky, tak nevím, jak často o mě uslyšíte, ale jak se znám, čas na blog si najdu :)

A teď má oblíbená!

2 komentářů:

Jane řekl(a)...

Při přípravě na zkoušky je vždycky nejvíc času na blog a bloglovin', to známe. :) Užívej si času mimo net, ono je to někdy (občas často) třeba. Reálnej život je stejně lepší než ten netovej, přece. :P

in the middle of nowhere řekl(a)...

ani nechcu říkat jak moc se těším na tu cestu :-D Už teď jsem nerovozní jak před prvním rande :-D :-D mám hodně jídla, super knihu, a spoustu dobré muziky :-D