09.01.11

Random

Můj plán na víkend byl - učit se, učit se, učit se! Včera jsem to celkem dodržela a pilně jsem se učila, ale dnes se mi vše vymklo kontrole :D. Spala jsem do 12 (!!!) a po snídani šla do města, kde jsem celé odpoledne až do večera s Marketulkou chodila po obchodech (super nákupy! šátek a spodní prádlo, jupí), prošly jsme celé Palladium, vypadaly jako dvojčata v kloboucích, zašly do Panerie na salát, jejich super karamelové kafe a navrch ještě víno (to tam mají taky dost dobré) a v závěru jsme skončily v kavárně Lucerna, kde se mi mooc líbí! Takže teď je osm hodin večer, já se nenaučila nic a ještě k tomu píšu blog :D. 
Ale hned jak dopíšu, tak se do toho pustím, mám toho fakt moc, plus nějaké seminárky, takže to vidím, že budu zase ponocovat :). 
Jak jste na tom vy o zkouškovém? Já už takhle přežívám čtvrtý rok na vš, vždycky mám velkolepé plány jak se budu učit a nakonec skutek utek :D.

 Skvělý šampon - Lee Stafford - My big fat healthy hair. Je to šampon na objem a díky němu nejsou mé vlasy tak upláclé :). Teď mám asi 5 šamponů, takže je střídám a s tímto jsem velice spokojená.
 Chacha. Miluju černou, miluju TePe kartáčky :D. Tomuto jsem nemohla odolat prostě.
 Tenhle cool pyramidkový svícen jsem koupila ve slevě za 10 Kč :D. Na Pankráci, ale už nevím jak se ten obchod jmenuje...
A nejkrásnější Vánoční přání, které mi letos přišlo, je to ruční práce! :) Není rozkošné?


A teď se jdu učit. Díky čau *

8 komentářů:

Jane řekl(a)...

Haaaaaa, mrkni na můj poslední post! :))

Anonymní řekl(a)...

at zije topman!

Ace řekl(a)...

hehe ja mam zkousku ve stredu a jsem stale u prvni otazky! diky cau! (punk's not dead!) tak at to jde ;)

Joll Burr řekl(a)...

haa to přání je super, bylo něco v tom dárku?:D
noo asi máš stejně promakanou strategii když se na VŠ držíš už 4. rokem, cha;D

Aneta řekl(a)...

myslim, ze neznam cloveka, co se uci prubezne :D ja mam ve ctvrtek zkousku z chemie a cucim tu na blogy :D jinak tenhle se mi moc libi :) diky cau! :D

Katie řekl(a)...

Jane: tak koukam,ze jsme na tom stejne

Anonymek: joo, v tompanovi nakupujou ty spravne fashion divky :D

Ace: jaktoze jsi furt u prvni otazky? :D to je konec Háňo :D gud lak

Joll: v dárku nic nebylo, ono jak je to přání zavřené, tak je placatý a tvar má když se otevře..takže by se tam nic nevešlo :( navrhnu pro příští rok :D

Aneta: takového člověka taky radši neznám :D bych z něj asi měla deprese

cassidy řekl(a)...

Taky bych si naordinovala takový odpoledne :)) Díky za inspiraci na šampon, co čtu, vypadá, že by mi mohl vyhovovat, podívám se po něm. Přáníčko je boží, originální, ale taky mě zklamalo, že v něm nic nebylo teda xDD

Lou řekl(a)...

Přání je jak od Louis Vuittona :)