14.01.11

My medicine

Tak došlo i na mně. Mými nejlepšími přáteli posledních dnů jsou : sprej do nosu, parelen a tabletky proti kašli. Juchů. Vzpomínám na situaci přesně před rokem, kdy jsem (s šílenou kocovinou :D) letěla zrovna 14.1. na Kypr, poprvé s přestupem, tak jsem byla nervozní, abych nezůstala trčet v Maďarsku, a ještě mi bylo špatně. Ale čekaly mé krásné zážitky, teď mě čekají akorát prezentace z managementu, které se všechny musím naučit na pondělní zkoušku. Ale nestěžuju si, jen porovnávám. Dala jsem si předsevzetí, že letošní rok bude skvělý a fakt určitě bude!
Mějte se báječně a jezte vitamíny!



 Pánové v kloboucích! <3

7 komentářů:

Bezega řekl(a)...

och, vidím na fotce Chucka :D

cassidy řekl(a)...

čaj s medem a citrónem, vitamíny.. přeju brzké uzdravení! já jsem si choroby snad vybrala před vánoci, doufám, že už mě nic neskolí.

Jane řekl(a)...

Ať se brzy cítíš líp!

TinaRose's řekl(a)...

Ten Chuck <3333
A brzo se uzdrav:)

Foly D. Sante řekl(a)...

uhlala Chuck:)

M! řekl(a)...

ach, můj nejmilejší Ed!!
uzdrav se co nejdřív ať si fit v úterý v Akropoli :)
Markét

Bee řekl(a)...

edík <3