01.01.11

Music

Letos to s rekapitulací nejlepší muziky loňska nebude tak komplikované jako vždy, nerozděluju na nejlepší alba, videa atd, budou to jen nejlepší písničky roku 2010. Doufám, že na některou nezapomenu, to by mě pak mrzelo :)


Poslechněte si, co skvělého rok 2010 v hudbě nabídl. (seřazeno podle abecedy)

30 Seconds to Mars - 100 Suns (here)
Crystal castles - Not in love ft. Robert Smith (youtube
Darwin Deez - Rador detector (videoklip tady)
Gorillaz - Doncamatic (video)
I like you hysteric - Limited (odkaz
Klaxons - Surfing the void (here)
Linkin Park - Waiting for the end (here)
Mark Ronson and The Business Intl. - The Bike song  (here)
My Chemical Romance - Na na na (here)
Niceland - I´m on fire (bohužel jsem nikde nenašla, najdete ji na albu God has her own ways)
Night - Black beast (here
One night only - Say you don´t want it (here)
The Pretty Reckless - My medicine (here
Republic of Two - Pillow (here

A pro ilustraci aspoň fotografie zpěváka první jmenované kapely...hmm :))


 Jo a ještě - krásný nový rok!! **

10 komentářů:

Nina Lowe řekl(a)...

Jared ♥♥

Jane řekl(a)...

Republic of Two - jóó
Linkini mě letos nějak zklamali...
A bez toho Jareda bys to ani nebyla ty. :DD

Tereza řekl(a)...

Tobě také krásný nový rok:)

liz řekl(a)...

aach Jared :) moj playlist vyzeral minuly rok velmi podobne :)

Sophii řekl(a)...

Ahoj taky přeju krásný nový rok jinak tvůj blog čtu už od samého začátku je můj nejoblíbenější všimla jsem si že jsi s blogem začala jak jsi chodila na voš tak by mě zájímalo co jsi dělala na střední pro mě by to byl velice zajímavý článek :)

M! řekl(a)...

jared! gorillaz, Mark! Crystal, Niceland, Pretty reckless! super, super! moc se mi to líbí..
já bych nevěděla co napsat dřív do toho článku!!

Luce-n řekl(a)...

jeeee Jared je nejlepsiiii!!! :)))

Ace řekl(a)...

a co Kapitan Demo??? toho preci nemuzes vynechaat!! ten nas poznamenal zasadne a nesmazatelne si myslim XDDD

Katie řekl(a)...

dík všem, no a Jared je prostě moje stálice :DDDD

Ace: myslíš Mám přítele? Nový prsa? Nebo snad Arizóna? Jsem nemohla vybrat a nechtěla jsem být za úchyla, chápeš :D

Barb řekl(a)...

Diky tobe jsem si sosla The Pretty Reckless a asi budu pokracovat :D