31.01.11

Monday mornin inspiration

Vítám vás v novém týdnu :D. Měla jsem v plánu napsat článek o knížkách, ale ten odsouvám na dnešní večer/zítřek, jsou totiž téměř 4 ráno a už mi to nemyslí. Takže jen pár fotek z mé nekonečné inspiration složky.






zdroj: afterdrk.com, theblondesalad.com, tumblr a dál nevím, kdyby někdo poznal zdroj, dejte mi vědět

9 komentářů:

M! řekl(a)...

naprosto nejlepší inspirace! líbí se mi ty boty s pyramidkama! asi si v nasledujícím týdnu budu hrát na kutilku a vyrobím si je..

TinaRose's řekl(a)...

ta druhá je naprosto úžasná (=putovala do mé složky insiration:D:D)

Mary řekl(a)...

Chcem tie čižmy, tie fialové vlasy a chcem vyzerať ako na prvej fotke!

Jane řekl(a)...

koukam, ze ses nejak rozpostovala. :) jsem tu dva dny nebyla a uplne koukam. :) a ta pani na prvnim obrazku vypada aspon z dalky jako ty. :-)

Lucy řekl(a)...

skvělé fotky!

biancaprincipessa řekl(a)...

ta slecna na tej prvej fotke je krasna:)

Bee řekl(a)...

wow, perfektní!

Hi! I'm LiLi! řekl(a)...

that dress with a dream catcher back is amazing.

drop by at my blog. you might like to join my giveaway.
http://lildivine.blogspot.com/2011/01/garment-color-knitwear-giveaway.html

czech foreigner řekl(a)...

děkuji za komentář:) krásná inspirace!