30.01.11

Look good, do good, feel good



Tohle tričko jsem koupila už před nedávnem. Nejenže je super pěkné, ale taky podporuje dobrou věc. Jak se píše na štítku, 20% z prodejní ceny poputuje na boj s rakovinou prsu a ještě ke všemu je ze 100% organické bavlny. A to, že jej navrhl Narciso Rodriguez je jen bonus. Slyšeli jste o této akci? Tyto trička v Lindexu mají ještě teď, dokonce ve slevě, tak neváhejte :)).

9 komentářů:

TinaRose's řekl(a)...

To tričko vypadá super, a navíc má kladný příběh.)
škoda že nejbližší lindex mám 2 hodiny vlakem :(

crazy pig řekl(a)...

to vypadá zajímavě! Díky za info :)

Michelllesss blog řekl(a)...

To jsem ráda, že jsem se o tom dozvěděla. Podobně akce velmi ráda podporuju. Navíc vypadá pěkně :-)

jj řekl(a)...

rada nakupujem a este ked tym aj pomozem!
xx

lesimple.sk

Aný řekl(a)...

Vypadá zajímavě.a pro někoho kdo je úchylnej na pruhy..:-D
Jinak mám ráda věci které jdou na něco užitečného....

Zuz řekl(a)...

krásne prospešné ! .)

pól řekl(a)...

B. ho má :)

Jane řekl(a)...

moc pěkné, chválím za výběr i za podporu dobré věci

Zuuwa řekl(a)...

Look really good! :)