06.01.11

I think I like U 2

Jedna hodina odpoledne, právě jsem dosnídala (mám celé dny posunuté, chodím spát pozdě v noci nebo až ráno) a přemýšlím co budu dělat teď ty 4 hodiny, co mám volno než půjdu do práce (učení nepřipadá v úvahu :).


Dnes mám v plánu vám ukázat pár věcí, co mi v poslední době udělaly radost, kosmetika, hudba...
Jedna věc mi ale taky neudělala radost a to termín dalšího setkání bloggerů s šéfredaktorkou časopisu InStyle, Rachel, které se koná v den, kdy jedu na pár dní domů :(. Takže se opět nedostavím, snad někdy příště? :)


What made me happy recently...

 Heavanilli masážítko z LUSHE. S Peťkou (spolubydlící) jsme se domluvily, že uděláme velký nákup v Lushi a dárečky, které k němu rozdávají si rozdělíme. Tohle byla moje první volba, protože masážítka jsem už dlouho chtěla vyzkoušet. Voní nádherně, jak se s ním pracuje jistě dám vědět.
 Tato maska na vlasy byla jedním z dárků. Mám z ní o to větší radost, že jsem si ji chtěla sama brzy pořídit. Je na suché, lámavé vlasy, namáhané fénováním, žehlením, kulmováním... no, prostě přesně pro moje vlasy. Zatím jsem ji použila jen jednou, taky dám vědět, jestli stojí za to :).
 Vánoční dárek. Jmenuje se Golden Twilight a je to krásná černá barva se zlatými odlesky.
 No a nejlepší Vánoční dárek, který jsem koupila sama sobě :D. Konečně pořádné dřevěné repráky, skvěle hrajou, jeden mám na stole, druhý pod stolkem s tiskárnou. Mám takový pocit, že se díky nim brzy seznámím se sousedy! :)
 A co mi dělá největší radost a zároveň starost je můj rozrůstající se šatník :D. Radost, protože tam mám fakt krásné věci (na jaře se snad začnu fotit, možná...:) a starost, protože už nemám ty věci kam dávat. Brala bych další stojan, ale ten se mi bohužel už do pokoje nevejde, tak to budu muset nějak jinak vyřešit (Ikeo, brzy jsem u tebe). Nějaké nápady?
A na závěr písnička, kterou jsem si zamilovala! I think I like U 2

10 komentářů:

Simonka řekl(a)...

jéj :)

Joll Burr řekl(a)...

masážítko chci taky vyzkoušet!:) mě nejvíc štve že nejsem v Praze když je v Lushi tahle akce!:(
písnička je mooc dobrá!
nad černými nehty teď taky přemýšlím, tak mám strach, že se mi to za chvíli přestanou líbít a vzhledem k tomu, že používám gel.. no uvidíme :)

Barb řekl(a)...

Je potreba te co nejdrive navstivim, uz jsem u tebe dlouho nebyla a vidim radu peknych veci :D

Ja si dnes koupila v hm ve slevach dve drobnosti a mamce darek jen tak.. a ted jak vidim jeden tvuj svetr, mam chut se tam pro nej vratit :D

czech foreigner řekl(a)...

mám pocit, že jsme tam zahlédla můj vysněný svetr!!! ach!

Jane řekl(a)...

je třeba dělat si radost. :)

Ace řekl(a)...

yeeey!!! bedny bajecne! sousedi te musi milovat:) (a ta svicka je jeste bajecnejsi :P)

Katie řekl(a)...

Joll: ja vubec nevim,jak to funguje s gelem na nehtech, ale asi to vydrzi dlouho ze :) ja si nehty lakuju snad kazdy den, tak neni problem zmenit barvu no..))

Barb: jj, brzy se stav, mam co ukazovat :D a ten svetr myslis "cernou zirafu"? tak ho pojmenovala kamaradka:)

czech foreigner: kteryy?:)

Jane: taktak

Ace: svííčka báječně voní! markéta mi ji úplně závidí, :)

Barb řekl(a)...

Přesně ten! ODKUD?

Mirabelle řekl(a)...

Už je na čase, abych taky zašla do Lush :D ty repráky se mi moc líbí, stejně jako tvůj šatník :)

biancaprincipessa řekl(a)...

Ten lak vyzera super skus ho dat potom aj nechtikoch:)