17.01.11

I remember the face but I can´t recall the name

První zápočet! Ze sociální psychologie :). Dneska mám zkoušku z managementu, tak na mě myslete. A ještě vlastně večer zjistím, jak mi dopadla ta angličtina minulý týden. Nuda se mnou, viďte, samá škola :D. Polepším se!

 Neighborhood.

 Moje "tepláčky" na doma. Původně jsou to asi kalhoty na ven (viděla jsem je na jedné holandské bloggerce), ale já se v nich válím doma (proto jsou taky tak pokrčené :D). Z HM ve Vídni, za 10 Eur, no nekupto :)
A malá ukázka (další) nové rtěnky.
 Follow my blog with bloglovin

9 komentářů:

Jane řekl(a)...

1) gratulace a zvládni i ten management, taky jsem ho měla, byla to děs a hrůza
2) na té fotce (poslední) vypadáš úplně jinak, ale sluší ti to moc...asi tak nějak "něžněji", jestli to dává smysl. :)

natalia peréz řekl(a)...

TADY BOŽÍ VLASY ♥

Anonymní řekl(a)...

můžu se jenom zeptat, kam chodíš na školu ? :)jinak ty kalhoty jsou supr, moc se mi líbí :)

TinaRose's řekl(a)...

skvěléééé vlasy <3

chocolateMademoiselle řekl(a)...

Pěkný blog!

Navštiv také můj :)
http://chocolatemademoiselle.blogspot.com/

Bee řekl(a)...

držím palce ;) p.s. skvělé kalhoty a rtěnka!

Katie řekl(a)...

dííky všem :)

pól řekl(a)...

jiný vlasy? každej si jich všiml taky, koukám :D

Zuuwa řekl(a)...

jsi fakt dokonale krásná!!!