31.01.11

Help!

Rozhodla jsem se koupit si po (téměř dvou) letech tekutou černou linku. Jenže vůbec nevím jakou! Tekutou se štětečkem? Nebo fix? Gel? Jaká značka? Tak bych se ráda zeptala vás, expertů na makeup, co byste mi doporučili? :) Jaké jsou vaše osvědčené, oblíbené linky? Děkuji předem za tipy :)


 source weheartit.com

15 komentářů:

TinaRose's řekl(a)...

Doporučuju fix od oriflame, stojí kolem stovky (takže žádnej průvan v peněžence),ale je úplně úžasnej, sytá barva, úžasně rychlá a přesná manipulace a vydrží dlouho(jakože ten fix dlouho nevyschne) a na oku vydrží v poho 24 hodin...
tyjo:D koukám, že na svoje oblíbené výrobky bych mohla dělat reklamu :D:D

Misha řekl(a)...

ja pouzivam ty ocni linky Chanel a nemuzu si ej vynachvalit(ale to je jiste kazdeho nazor:))
ligne extreme - č. 31 encre noire, staly me asi 650 Kč:)

Misha řekl(a)...

anebo jsou pak dobre ty linky od Lancome:)

Hanka H. řekl(a)...

Mám nejraději lahvičku s "tuší" co je u linek a k tomu buď kosmetický štěteček nebo alternativou je štěteček na vodovky.

Lilili řekl(a)...

U mě vedou gelové bobbi brown a fixa od Burjois (ale v čechách jsem jí ještě neviděla)... Ty gelové se snadno nanášejí (i když, asi i záleží, co si k nim pořídíš za štěřeček:), nemažou, držej na místě a syté celý den, fixa je dobrá na "dotažení"

Kockandy řekl(a)...

Používám černé linky od oriflame ve fixu a nánášejí se výborně,dlouho vydrží a ke všemu nejseou drahé :)

Foly D. Sante řekl(a)...

ja používam tekutú so štetcom...od miss sporty. Je dobrá:) čiže vôbec si enmusíš kupvoať nič za 10eur, lebo efekt to má taký istý ako linka za 2eurá

Julia řekl(a)...

Moc pekny blog!!
ja pouzivam linky od Bourjois a jsem moc spokojena.

Jinak si dovoluji te pozvat zucastnit se me Kenzo GiveAwaye na mem blogu:) www.styleandlavender.blogspot.com

Katie řekl(a)...

děkuju všem za rady! ještě si to promyslím a pak dám vědět, jak jsem dopadla :))

Lucy řekl(a)...

já používám tekuté linky od essence, jsou uplně obyčejné, stojí myslím do stovky, ale aplikace je jednoduchá a vydrží celý den!

natalia peréz řekl(a)...

Měla jsem všecko na světě a většinu co se tady píše a nekoupila bych nikdy nic jinýho, než ARTLINER od LANCOME. to jde tak perfektně!!! SAMO ♥

cassidy řekl(a)...

Nedám dopustit na Estée Lauder Double Wear. Taky jsem si dřív myslela, že Miss sporty nebo Essence vydrží celý den, ale proti těmhle? Neměnila bych, za nic. Nemáš šanci je rozmazat, zvládly se mnou i nejedno koupání (a to ani nepíšou, že by byly voděodolné) a v tomhle si fakt myslím, že se vyplatí do toho investovat, fixy bych za dobu, co je denně používám, vypotřebovala alespoň tři - a to zatím po půl roce denního používání nejeví známky toho, že by hodlaly dojít. Už teď je to skoro půlka ceny, takže ono to zas tak úplně draho nevyjde.

Barb řekl(a)...

Měla jsem fixy, všechny brzo vyschly, měla jsem krémové i gelové, nevyhovovala mi až tak moc aplikace... Nejlepší co jsem zatím zkusila jsou tekuté s hrotem od Manhattanu... Jsou voděodolné a opravdu vydrží hrozně dlouho... Jsem si ale jistá, že budu pátrat dál...

markéta řekl(a)...

můžu říct, že tekuté linky od Rimmelu jsou naprosto idelání. Nejsou vůbec drahé, skvěle se nanáší (štěteček je tužší) a vydrží opravdu dlouho..:)

Katie řekl(a)...

díky všem za rady :)) nakonec jsem na vyzkoušení koupila ty od Miss Sporty, jak doporučovala Foly ♥ porovnávala jsem v drogerii všechny co tam měli a tyhle vyšly nejlíp...a zatím jsem spokojená! a až budu mistryně v malování linek (zatím mi jdou perfektně jen na levé oko, pravé vždycky po...:D) tak si koupím ty co doporučuje Natálka nebo ty od Cass! :))