08.01.11

Atlantis To Interzone

Dnes jen mix útržků toho, co jsem měla včera na sobě. Ten nepořádek v pozadí ignorujte, zrovna jsem prala a uklízela atd, takže to u mě v pokoji vypadalo jako po výbuchu :)).




svetr HM, džíny Ann Christine, obojí uloveno ve slevách

8 komentářů:

Joll Burr řekl(a)...

jeee to jsou parádní džíny! a stím svetrem vypadají libově!

Mary řekl(a)...

krása! a je to určite sveter? vyzerá to ako overal...

Jane řekl(a)...

svter se mi líbí, ale teda džíny vůbec. :(

Barb řekl(a)...

Ac takove jeggins nemam rada, tobe skvele padnou a se svetrem jsou bezkonkurencni! <3
Love it!

TinaRose's řekl(a)...

Tak tohle se mi teda líbí moc <3 abnormálně moc! :)

Katie řekl(a)...

diiky diiky

Mary: jsem koukala znova na fotky a fakt to vypada..ale je to opravdu normalni svetr :))

a ty dziny se libi hlavne chlapcum,co jsem si vsimla :D

Adela Chloe řekl(a)...

džíny jsou parádní a takový přesně na Katie! like

The Pale A. řekl(a)...

tyjo ja se uplne lekla, jak mas tu prvni fotku, ze me nekdo nekde tajne odfotil :D
Ty blond vlasy plus ten svetr.
No ale krasny!