23.01.11

25 things to do before you turn 25

Tuhletu zajímavou věc jsem našla na milém blogu Fashion de Lampion. V podstatě se jedná o to, co všechno by člověk měl stihnout do 25 let. Některé věci mě teda vůbec nelákají (třeba rychlá jízda ve Ferrari, držet v ruce tarantuli nebo vyměnit dítěti plenku :D), něco mě teprve čeká a něco už mám za sebou... so, here we go!

01. Rychlá, velice rychlá, jízda ve Ferrari
02. Držet v ruce tarantuli

03. Říct někomu „miluji tě“ a myslet to vážně.  (splněno)

04. Zůstat vzhůru celou noc a sledovat východ slunce.  (splněno)
05. Vypěstovat vlastní zeleninu.

06. Vyměnit dítěti plenku.

07. Opít se šampaňským. (splněno mnohokrát)

08. Dostat záchvat smíchu v nejvíc nevhodnou chvíli.  (splněno)

09. Pozvat na rande někoho cizího.  (naopak to asi neplatí, co :)
10. Předvést šílený taneček a neřešit, kdo všechno na tebe kouká.  (splněno)

11. Vyrazit na „road-trip“ a procestovat Evropu/USA.
12. Mít zlomené srdce déle, než jsi ve skutečnosti byla zamilovaná.  (splněno)

13. Podojit krávu
.
14. Líbat se v dešti.
(splněno)
15. Dostat kytky jen tak.
(splněno)
16. Užít si pravý „one-night-stand“ bez jakéhokoliv pokračování. (splněno)
17. Mluvit plynule cizím jazykem. (splněno)
18. Vyzkoušet nějaké exotické jídlo. (splněno)
19. Napsat a publikovat článek pro širokou veřejnost.
(splněno)
20. Pilotovat letadlo.
21. Jet na vodu.
(splněno)
22. Účinkovat ve filmu, třeba jako komparz.
23. Vyhrabat povinnou četbu ze střední a přečíst si nějakou knihu proto, že opravdu chceš.
(splněno)
24. Obarvit si vlasy.
(splněno)
25. Uspořádat party.
(splněno)
 A jak jste na tom vy? :) 
 source: computercamplove.tumblr.com



16 komentářů:

Mary řekl(a)...

15/25 :)

Lucie řekl(a)...

Tarantuli bych asi nepřežila, podojit krávu mně taky moc neláká a vypěstovat si zeleninu je fakt vtipné, už se vidím, jak na balkoně v paneláku opečovávám záhonek s mrkví :D zato road trip po Evropě je lákavý nápad :)

Anonymní řekl(a)...

Pilotovat letadlo?? jsem zvědavá kolika lidem do 25 se to podařilo :-D Jinak jsem neměla 01, 03, 11, 12, 20, 22.. Jinak splněno :)) vedu si dobře, si myslím

Joll Burr řekl(a)...

já pilotovala letadlo!!!:D (musím se pochlubit chacha) no, vrtulník..:D taky jsem dojila krávu!:D
..jinak jsme na tom podobně :) ale tak třeba to dám, do 25 času dost :))) ale tu tarantuli ani ferrari neeee!snad ani tu plínku:D

fashion-de-lampion řekl(a)...

2 Anonym: Třeba mě se pilotovat letadlo podařilo ;)

pól řekl(a)...

nestihnu už nic.. bylo mi 25 v létě ;(

cassidy řekl(a)...

taky 15/25, ale času mám ještě hromadu, myslím, že se číslo ještě dost zvýší :)) každopádně sympatické to je!

biancaprincipessa řekl(a)...

krasny zoznam, som si v duchu aj ja odskrtavala co mam a co nemam splnene:)
ale ostavaju mi este styri roky takze mam co dohanat:)

suzinqa *gwtba* řekl(a)...

som stara a nic som nezazila :D

Margaret řekl(a)...

such a beautiful photo
great blog!
loving the posts
stop by some time xx

Jane řekl(a)...

já jsem teda už 25 měla, takže se mě to úplně netýká, ale zase jsem plno z toho splnila. :)

Cristinne řekl(a)...

smícháno ještě s jiným zdrojem, ale taky dobrá inspirace :)

01. Pobývat v jiné zemi.
02. Utratit všechny peníze za úžasné džíny, které skvěle padnou.
03. Říct někomu „miluji tě“ a myslet to vážně.
04. Zůstat vzhůru celou noc a sledovat východ slunce.
05. Mít za kamaráda kluka, který je jenom kamarád.
06. Vyměnit dítěti plenku.
07. Opít se šampaňským.
08. Dostat záchvat smíchu v nejvíc nevhodnou chvíli.
09. Pozvat na rande někoho cizího.
10. Předvést šílený taneček a neřešit, kdo všechno na tebe kouká.
11. Mít zlomené srdce déle, než jsi ve skutečnosti byla zamilovaná.
12. Zjistit jaký druh vína ti doopravdy chutná.
13. Líbat se v dešti.
14. Dostat kytky jen tak.
15. Užít si pravý „one-night-stand“ bez jakéhokoliv pokračování.
16. Mluvit plynule cizím jazykem.
17. Vyzkoušet nějaké exotické jídlo.
18. Napsat a publikovat článek pro širokou veřejnost.
19. Naučit se řídit auto.
20. Jet na vodu.
21. Účinkovat ve filmu, třeba jako komparz.
22. Vyhrabat povinnou četbu ze střední a přečíst si nějakou knihu proto, že opravdu chceš.
23. Obarvit si vlasy.
24. Uspořádat party.
25. Vzít rodiče na hezkou večeři.

TiNA řekl(a)...

Splněno 14!

natalia peréz řekl(a)...

no to je ale hrozná píčovina!

Katie řekl(a)...

natálka to uzavřela :D

Zuuwa řekl(a)...

tedy... mám co dělat! :)