29.12.10

Vybily se mi baterky ve foťáku a nemůžu najít nabíječku. Nikde není. Takže asi končím s blogem :D. Zítra se po ní ještě podívám a kdyžtak prozatímně nakoupím nenabíjecí baterky, ať mám čím fotit. Jen vám chci narychlo ukázat pár fotek, co se mi poslední dobou zalíbily a jdu spinkat, zítra mě čeká nakupování!
A doufám, že ne takové jako včera (prošla jsem celé Palladium a Příkopy a nekoupila jsem si nic, vůbec nic. Jen peppermintové mocha, ať aspoň něco utratím :D) nebo dnes (zapomněla jsem si peněženku a přišla jsem na to, když jsem chtěla platit knížku v knihkupectví :D). Držte mi palce :)





 source: nevím, nevím, stockholm-streetstyle.com, ty první dvě jsou ale nejspíš z webu jak and jil :)
Na závěr hipster song, který jsem si prostě zamilovala!!! Im not in love! 

7 komentářů:

Jane řekl(a)...

Hele, tak to pořiď tentokrát líp. :D

Já byla dnes pro muže a ze srandy vlezla asi do 3 obchodů, když jsou ty slevy, ale nic se mi nelíbilo, všude bylo tolik lidí, že mě to jen otrávilo a v posledním obchodě jsem si koupila neslevněnou peněženku, kterou vůbec nepotřebuju (ale líbila se mi moc). :D

Natali Nanny Dufkova řekl(a)...

Z fotek cítím luxus!
Ta první, kabelka, boty!AA:-*

Mary řekl(a)...

ach Robert Smith <3

Dasdusha řekl(a)...

Super fotky, fajn inspirace :)

http://dasdushablog.blogspot.com/

Katie řekl(a)...

Jane: no, já jak se znám, tak nakoupím akorát neslevněné věci no :D

Natali: ty boty jsem viděla na jedné slečně v metru! stála přede mnou na eskalátorech a nemohla jsem je pustit z očí, jsou nádherné

Mary: Robert nejlepší! tu písničku jedu pořád dokola :)

Dasdusha: :)

Anonymní řekl(a)...

já odted fotím už jen na kinofilm nejhezčí fotky

merve řekl(a)...

happy new year, beauty ! ♥
check out my blog :)