19.12.10

Štědrý večer

Kdybych si mohla vybrat jakýkoliv outfit na Štědrý večer, byl by to asi tenhle. Záměrně jsem se vyhnula černé, mám ráda i jiné barvy. Třeba béžovou, šedou, bílou...:) 

Šaty: Rosamosario, botičky: YSL, psaníčko: Tory Burch, náramek: Alexander McQueen, prsten vlevo: Costume national, prostřední prsten: Millefedi, prsten vpravo: Harvey Nichols.


Doopravdy si ale obleču nejspíš černobílé H&M šaty, černé silonky a lodičky Vagabond. Kdoví. Zítra jdu na další lov dárků (už mám všechny, ale může jich být víc ne?), takže určitě zase pořídím něco i sobě :D.

3 komentářů:

Joll Burr řekl(a)...

A kampak tak vykročíš na ten Štědrý večer?:)
teda moc pěkný výběr, tahle barva se mi moc líbí!

www.jollburrfashion.blogspot.com

Jane řekl(a)...

pochvala pěkné. jsem překvapená minimem černé. :P

Simonka řekl(a)...

úžasný výber :)