17.12.10

Questions

Otázky. Nejsem moc kamarádka s otázkami. Většinou se lidí na nic neptám, takže pak nikdy nic nevím :D. Ať už se to týká školy, nových známých, obecných věcí. A taky nemám ráda, když se mě někdo ptá na moc otázek. Čímž chci dojít k poznatku, že nakupování se pro mě stává utrpením :D.
Příklad č. 1. H&M, v Myslbeku. Podávám chlapci za pokladnou svetr. Chlapec se na něco ptá. Vyndávám sluchátko "Prosím?" "Je to dárek?" "Ehm, ne." (špatné svědomí z toho, že před Vánoci nakupuju pro sebe :D).
Příklad č. 2. F&F v Palladiu. Slečna se na něco ptá. Vyndávám sluchátko z uší. "Prosím?" "Máte Club Cartu?" "Ehm, nemám." "Chcete se zaregistrovat na našich stránkách pro získávání novinek?" "Errgh nevím, asi ne" "Chcete ten nákup rozdělit do více tašek?" "Uff, vy máte ale hodně otázek." (dala mi nákup do více tašek, asi za trest, chodila jsem ověšená jako Ježíšek).
Jsem vyčerpaná. Jdu do McCafé dát si kapučíno (do McDonalds nechodím, snažím se stravovat zdravě, ale jak má něco v názvu slovo "café" tak neodolám :D). Chci kapučíno. Pán se na něco ptá. Opět vyndávám sluchátko z uší (možná bych měla přestat na nákupy chodit s mp3 přehrávačem, pouvažuju o tom...) "Můžu vám nabídnout ke kávě některý zákusek?" Přejíždím očima ty krásný muffiny a zákusky... "Proboha, jen to ne!", beru kafe s pěnou politou čokoládou (na to už jsem neměla sílu něco říct, poslušně jsem to vypila i s tou čokoládou... mimochodem, mají tam docela dobrý kafe :) a jdu si vyčerpaně sednout.
Při pití kávy mě napadl takový dost trefný fakt, že jsem šla kupovat dárky a mám věci pouze pro sebe. Tak jsem se cestou stavila ještě v Urban Store (takový skate shop) na něco bráchovi. Samozřejmě jsem tam objevila nejkrásnější klobouk na světě! Kdo mě za co trestá? S těžkým srdcem jsem ho tam nechala, bráškovi jsem tam něco naštěstí nakoupila... aspoň tak. Uvidíme jak dlouho to vydržím a poběžím zpátky do Palladia pro ten klobouk :D.
Teď si vařím oběd a za chvíli se chystám do práce, mám noční, tak doufám, že bude klid, chci si tam pustit tenhle film.


p.s. taky nesnášíte takový ty stánky v obchodních centrech, kde prodávají nějakou mořskou kosmetiku nebo co to je? Pokaždý když jdu okolo, tak na mě volají, dnes to chlapík zkusil hláškou "lady in black hat", samozřejmě nepochodil :))


p.s.2. ale jinak jsem hodná a milá a kdybyste se mě na něco chtěli zeptat, tak se klidně zeptejte :D


5 komentářů:

Blondýna řekl(a)...

fuj. stanky v obchodnich centrech, kde se na me vrhaj jen co jdu kolem NESNASIM! Zakazala bych to! Fuj! :-)

jj řekl(a)...

ano tiez som isla nakupovat darceky a nakupila som len sebe :))
pekny vikend !
xx

lesimple.sk

Jane řekl(a)...

stánky nesnáším, clubkartu nemám a je mi bez ní líp (ale taky se mě na to v palladiu ptala) a neměj špatný svědomí z toho, že kupuješ věci pro sebe (pokud už máš nějaký dárky)...a vlastně i když dárky nemáš! s vánočníma slevama a akcema to stejně vyjde nejlíp teď. A udělat sama sobě ježíška taky není od věci!

crazy pig řekl(a)...

"máte clubkartu?" mi taky už pěkně leze na nervy...
a taky nechápu, proč na čechy v Palladiu musí mluvit anglicky. Divný.

Joll Burr řekl(a)...

hahaa vtipný článek,fakt jsem se zasmála :D:)
a v Palladiu jsem byla včera večer taky na dárky a vše koupila v Lushi, fakt krásný věci :) byli jsme v Praze jen na otočku a přeplněno - to mě štve víc jak tisíc stupidních otázek!:/:D