02.12.10

Meet me under Christmas tree

Včera jsme byli s pár lidma ze školy v hotelu Intercontinental na schůzce ohledně naší seminární práce. Většinu doby jsem se ukrutně nudila (ti moji spolužáci měli asi tisíc otázek... já jen jednu :D), ale nakonec nás ten pán, co nás provázel vzal do restaurace Zlatá Praha (mimo otevírací dobu :)), ze které je opravdu nádherný výhled! Venku zrovna moc sněžilo, byla už tma, na obzoru Staroměstká radnice a do toho ještě hrála krásná písnička

Tady je pár fotek, jak jsem byla ten den oblečená.




 sako je vintage Givenchy, svetr Topshop, džíny Zara a prstýnek asos.com

Teď jdu na poštu pro další balíček z asosu, do knihovny a sehnat blikací řetěz do okna! :) 

6 komentářů:

M! řekl(a)...

moc se mi líbí barva Tvé rtěnky!
svetr má bezva kruhový límec .)a ta písnička je vážně moc krásná!

sweetdreamsact řekl(a)...

beautiful!

Anonymní řekl(a)...

která ta rtěnka to je? Jo a která se mi ještě líbila? :D Musím navštívit můj oblíbený obchod se šminkama :D

MMMMMMMMM

Katie řekl(a)...

M, sweetdreamsact: díky! tu písničku miluju :)


Marketulka: to je ta od Rimmelu! jak sis ji chtěla koupit a nakonec sis koupila tu vintage rose! :)

Anonymní řekl(a)...

TAK TA VYPADA FAKT SKVELE, MUSIM TAM ZAJIT.. jo a mam nejake slevove kuponky, asi deset :D vyuzijem? v dm :D

Jane řekl(a)...

Olala, ta rtěnka ti sekne. A stejně tak kabát nebo sáčko nebo co to je. A svetr jsem už jednou obdivovala. :P