12.12.10

Love don´t live here anymore

Začnu o Vídni, ale dnešní post je o rtěnkách! :) Včera jsem byla už asi po šesté na Vánoční Vídni :). Letos ve Vídni teprve podruhé (a potřetí už to asi nestihnu). S Markétkou jsme si tam celý den užily i přestože občas pršelo a foukal tam dost nepříjemný vítr. Stihly jsme se sejít s kamarádkou na kafe, projít Mariahilferstrasse, centrum, a dojít až k radnici na tradiční Christkindelmarkt. Tam jsme si daly punč a dokonce i nějaký ten jejich bratwurst :D. Já maso téměř nejím (a když jím, tak jen ryby nebo kuřecí), takže takový párek byl pro mě celkem šok, ale dalo se to sníst :)). 
Trochu jsme i nakoupily, tradičně kosmetiku v drogerii BiPa, nějaké věci v Accessorize a v HM jsem si koupila na doma takové rozevláté turecké kalhoty, které byly ve slevě za 10 EUR. Jsou myšleny na ven, ale nejsou úplně můj styl a na doma mi přišly ideální. Někdy vyfotím :).
Pro fanoušky Forever 21 mám dobrou zprávu - ve Vídni se brzy bude otevírat jejich pobočka.
A teď už hlavní téma dne a to rtěnky. Kdysi jsem používala jen průhledné nebo lehce třpytkové lesky na rty, ale v posledních dvou letech jsem přešla na rtěnky a jsem na nich skoro závislá. Nemám jich moc, zato různorodé barvy...

Tahle od Lancome je jedna z novějších. Objednala jsem si ji přes aukro, skoro zadarmo. Je to nepoužitý tester, proto nestál moc peněz. Z fotek na internetu jsem doufala, že to bude jemná tělová barva a nakonec je to upíří hnědá. Přesto jsem si ji zamilovala a nosím ji často, je dost nezvyklá a cítím se v ní výborně. Jednu vrstvu mám na této fotce. Přes den je lepší ji použít jen lehce, na večer ovšem více vrstev! 
Tahle je od Miss Sporty, stála asi 49 Kč a ta kvalita ceně rozhodně odpovídá. Jenže jsem nemohla odolat takové barvě prostě :D. A ještě se jmenuje Innocence, no nekupte to :)
Tuhle rtěnku v odstínu Deluxe pink od Astor jsem dostala minulé Vánoce od bráchy! První jsem si myslela, jestli se nezbláznil, takovou tmavou růžovou, ale byla jsem příjemně překvapená. Tuhle nosím asi nejčastěji, mám ji např. na téhle fotce. Řada VIP od Astor se už bohužel nevyrábí, ale doufám, že tenhle odstín v jejich nabídce ještě najdu...
Rimmel Rose Passion. Tu jsem si koupila úplně náhodou, byla jsem pro něco v drogerii a najednou jsem ucítila silnou touhu mít červenou rtěnku :D. Myslím, že to byla dobrá volba, rtěnka dokonce i hydratuje, což je velké plus. Často ji nenosím. Vidět ji můžete např. tady
A poslední, nejnovější úlovek z Vídně. Je od značky Look by BiPa, což je výrobek místní drogerie. Byla hodně levná, asi 2,50 EUR. Strašně se mi líbila ta tělová barva, tak jsem se rozhodla, že ji vyzkouším. Zkušenosti s ní ještě nějaké nemám, zatím jsem se s ní malovala jen teď na doma :DD. 

A co vy a rtěnky? Nebo lesky? Nebo něco jiného? Včera jsem viděla dokonce od Maybelline fix na rty, ale to už mi přišlo jako fakt velký extrém :) 

7 komentářů:

Joll Burr řekl(a)...

teda ta první na fotce s jednou vrstvou vypadá jakobys ji vůbec neměla.. mám od Lancome podobný odstín a stačí jedna vrstva a rty celé zahalené v tmavě červené..
moc se mi líbí ta růžová a jsem zvědavá jak vypadá ta tělová.. taky chci nějakou takovou..
rtěnky jsem si oblíbila taky až v poslední době ;D a teď na ně nedám dopustit, hlavně na sytou červenou, která podobně jako tvoje skvěle hydratuje a skryje i popraskané rty! ráda nosím i růžovou ale nevzdala jsem se ani oblíbených lesků :)

Bezega řekl(a)...

Tak ta první a poslední jsou moje favoritky :)

Jane řekl(a)...

Ja rtenky ani lesky vubec, ale radovala jsem se taky z F21, kdyz jsem tam byla. :)

Ace řekl(a)...

tak si rikam, ze nutne, ale NUTNE potrebuju nejakou novou rtenku XDD (nejlip telovou, nenapadnou) Diky cau!

cassidy řekl(a)...

Já s rtěnkama moc nekamarádím. Strašně se mi to líbí ony samotné, strašně se mi líbí na ostatních, ale jakmile se namaluju já, připadám si buď jak klaun, nebo že mi to prostě nesluší. Asi jde o nezvyk.. Já teda nejradši balzámy, to je závislost.

Any řekl(a)...

Na kosmetiku Lancome nedám dopustit. A klidně za ni zaplatím plnou cenu :-)

Theresa Matejicna řekl(a)...

miluju rtenky a cim tmavsi tim lepsi. Jelikoz je opravdu nosim cele dny a pri me praci si nemuzu dovolit byt "upatlana" hodne dlouho jsem hledala dlouhotrvajici rtenky. Nakonec prosel MAC, opravdu dlouhotrvajici a syte barvy u kterych nehrozi, ze udelaji otisk a nebo se sesoupou.