03.12.10

Lost?

Naše paní pošťačka má takovou zvláštní schopnost zazvonit vždycky v nejnevhodnější chvíli. Když jsem v pyžamu, mám mokrý vlasy (dnes) nebo obvykle když není nikdo doma, takže si stejně chodím pro balíčky na poštu. Dnes mi dovezla očekávaný zpěvník :D Tak jsem hned vytáhla flétnu a většinu písniček si přehrála. To bude Marketulka na naší vánoční besídce koukat!
Včera jsem měla celý den volno (!!!), tak jsem si zašla do knihovny, na poštu pro balíčky, do banky a taky jsem se byla porozhlídnout po dárcích. Už mám skoro všechny, zbývá jen pár posledních.
Dnes si beru do práce laptop a chystám se podívat na nějaký film, máte pro mě nějaký tip? Abych se pak zase nemusela dívat na něco jako je tohle :).

 Vánoce v okně :). Asi ty svíčky ani nezapálím, jak jsou roztomilé.

A mé nové kousky. Naprosto boží náušnice z asos.com a prsten z HM.

Už dva dny vkuse poslouchám jen Coldplay, nic jinýho, jejich hudba je přesně do takového počasí a shoduje se s mým současným rozpoložením... 

5 komentářů:

Foly D. Sante řekl(a)...

kostričky ma až tak moc neberú, ale prstienok..to už hej!

Jane řekl(a)...

Coldplay schvaluju a počkej, až uvidíš moje svíčky sobíky. :P

Anonymní řekl(a)...

ty mi chces vnutit tu predstavu, ze se divas na film a pritom vsichni VI na co se divas :D

tesim se na besidku, taky prehravam :D potichu a potajiiii :D

Katie řekl(a)...

Foly: mě se na té lebce líbí, že je taková elegantní :D v uchu ani jako lebka nevypadá, až z blízkého pohledu jo :))

Jane: no, to jsem zvědavá na tvé sobíky :))

Anonym: jsem se fakt dívala na film! A potom na ty víš co :DDD

Jane řekl(a)...

Katie, moji sobici k videdni prave ted: http://janeonthemove.tumblr.com/
Konecne jsem je dala na web. :)) Dej vedet, jak se ti libi.