09.12.10

In love with this room (especially the closet!)

source

9 komentářů:

Lucy řekl(a)...

skoro jako můj pokoj :D

Jane řekl(a)...

Mně se líbí postel, vypadá pohodlně. :P Ale je fakt, že celkově to působí krásně prosvětleně!

Eva Liliana řekl(a)...

Já bych chtěla ty věci z tý skříně :D

Foly D. Sante řekl(a)...

izba ma až tak neberie...skôr ten šatník:)

Katie řekl(a)...

Lucy: nepovídej, ukaž :D

Já taky samozřejmě bych chtěla ten šatník a šatičky v něm, taky jsem to zdůraznila v nadpisu...)) krása je to :)

TinaRose's řekl(a)...

Nádhernej pokoj! :)

Lucy řekl(a)...

TO JE SEN! TO JE NÁDHERA! TO JE... NEMÁM SLOV!! :O ♥ WoW

Rosa&Carlotta řekl(a)...

I love it too! i'm totally in love with the colour white :D


xx
Check out our fashion illustrations at Illustrated-Moodboard.com ! :)




.

jj řekl(a)...

NAdherna!
xx

lesimple.sk