04.12.10

Hurricane

3 komentářů:

M! řekl(a)...

mám ráda 30 seconds to mars, miluju Jareda, ale nevím co si mám o tom klip myslet, běhala mi po těle husí kůže z toho, jak to dopadne.. J mu užasný tělo, ale ty vlasy se mi nelíbí. blond mu nesluší...
zbožňuju Tvůj blog! a chtěla jsem se zeptat, když máš ráda Sunshine. Půjdeš na jejich vánoční koncert 21.prosince ?
M!

VeroniQa řekl(a)...

Ahoj jak jsem četla tvůj blog tak vidím že dost cestuješ tak bych se tě ráda zeptala kde všude jsi byla a jak se ti tam líbilo a ještě bych tě chtěla požádat jestli by jsi mi na e-mail neposlala nějáké informace ohledně tvé práce na Kypru taky bych tam chtěla jet pracovat tak bych se chtěla zeptat vím že bych si to měla zjištovat sama ale kdyby ti to nevadilo.Moc děkuju
(e-mail:vera144@seznam.cz)

Katie řekl(a)...

M!: jared je muž mých snů, ale nikomu to neříkej :D blond se mi líbí, líbil se mi i s růžovým čírem, vypadá pořád skvěle...:) na sunz bych šla moc ráda, ale 21 večer jsem v práci a stejně tak 22, kdy mají Night koncert v Chapeau :( pokusím se to ještě nějak zařídit abych mohla jít, ale nevidím to moc růžově...

VeroniQa: až budu mít trochu času, tak ti určitě napíšu, nebo mi můžeš napsat své otázky na katie.kosutova zavináč gmail.com a jistě ti odpovím :)