06.12.10

Don´t save me cause I don´t care

Večer jsem si nachystala budík na 6.30, že půjdu pěkně ráno na přednášky. No, ani nechtějte vědět v kolik jsem vstala. V 10.30 :D. Příští týden už tam ale fakt půjdu! (To jsem si říkala i minulý a předminulý týden.) Tak jsem si aspoň udělala super snídani, nalakovala nehty vánočním lakem a pomalu se chystám na přednášku v 13.15, tam už opravdu půjdu.
Tenhle týden bude dost školně i pracovně náročný, tak se už moc těším na sobotu, kdy jedeme s Markét do Vídně! 

Barva tak akorát na zimu a vánoční období :). Je to Gabriella Salvete lak, č. 141 kdyby to někoho zajímalo.

10 komentářů:

TinaRose's řekl(a)...

Zajímalo by mě, jak ten lak vypadá na nehtech:))

Luce-n řekl(a)...

tak ten lak vypada skvele, premyslim, ze se vydam do obchodu na nej mrknout :)

Jane řekl(a)...

Jéé, užijte si Vídeň! O Vánocích je nádherná! :P

Elee. řekl(a)...

Taky mám problémi s pondělním vstáváním a následnou docházkou.:)A ten lak vypadá zajímavě.

Tereza řekl(a)...

Lak vypadá hezky:)

jj řekl(a)...

pekny lak, dakujem za koment na mojom blogu
follow you :)
xx

lesimple.sk

biancaprincipessa řekl(a)...

Mohla si ho dat aj na nechtikoch :(

Anonymní řekl(a)...

ahoj, pokud se nepletu, kdysi si na blogu psala o masce mask of magnaminty..chtěla jsem se zeptat¨jestli moc ,,neobrousí" kůži, na fotce to vypadá, že v ní jsou nějaké malé kousíčky čehosi a připomíná mi to trošku peeling a ten já používat nemůžu..ale na druhou stranu na tu masku pějí všichni chválu, tak bych ji ráda vyzkoušela..předem moc děkuji za odpověď.

Katie řekl(a)...

lak je super, meni barvy od fialove pres ruzovou ke zlate a cervene :)

anonym: noo, ta maska je sice vyborna, ale opravdu obsahuje celkem velke obrusovaci castecky, a kdyz tu masku smyvas, tak se chova trochu jako peeling, tak bych ti ji asi spis nedoporucila, pokud peeling pouzivat nemuzes...

Anonymní řekl(a)...

to je škoda. ale moc děkuju za odpověď ohledně té masky:-)