28.12.10

2010 in words (s občasnými citacemi z mého diary)

LEDEN
  • bleskové zkouškové
  • ostuda v Akropoli "zapíjet vodku vínem nebyl nejlepší nápad"
  • Kypr, šílený shopping, vodní dýmky, Veuve Cliquot, feta sýr, Caesar salát, losos, "ó to se mám", sníh na ostrově, můj holanďan
 ÚNOR
  • praxe v cestovce - N U D A
  • Cougar town
  • Givenchy sako ze secondhandu za necelých 100 Kč!
  • Sunshine ve Stounu "I love your classmate"
  • dostala jsem letáček o bibli (nejspíš vypadám, že ji potřebuju)
  • Retroples
  • Kryštof v ČEZ aréně
 BŘEZEN
  • playstation s Fešákem a moje jízda na efekt
  • nejlepší pizza s mozarelou a lososem
  • kašmírový svetr Larph Lauren za 35 Kč
  • poslední Goodwill party a Justin Timberlake
  • ostuda v Olomouci
  • píšu absolventskou práci
DUBEN
  • vodní dýmky
  • pořád praxe, pořád N U D A
  • Vampire diaries (Damon !!!)
  • make up party
  • koncert Xindla X v kulturním domě v Hrachovci :D
  • "Já znám každou krávu v okolo, ale vás jsem tady ještě neviděl!"
  • odevzdala jsem hotovou absolventskou práci a ten den potkala svou dávnou lásku
  • víno a pod lípou!
 KVĚTEN
  • koncertní večer - Charlie Straight a Republic of Two, každý v jiném klubu
  • poslední den ve škole, Stolárna, panáky ve 3 odpoledne
  • Vídeň s maminkou
  • poslední den praxe, jupí
  • studijní maraton
  • narozeniny
  • NEROVNOVÁHA
  • "My toho máme tolik společného!"
ČERVEN
  • pruďák. Učím se od rána do večera a od večera do rána.
  • absolutoria a dýmka vítězství. Prospěla s vyznamenáním!
  • Charleyova teta
  • nejlepší mojito za 40 od Fešáka
  • "Die Bart die! Ta Bárte, ta!"
  • S Bárb v Liberci
  • Sám s nohami na stole :D
  • největší párty u Sissi aneb Kávu si osladím o trochu víc!
  • slavnostní vyřazení - velká sláva, přijely i babičky a dědeček!
  • poslední chata, fin a švédka, Chaozz
  • Sunshine na Ostravici!
  • rozchod
 ČERVENEC
  • stěhování, spolubydlící? 2 kluci
  • Kampa, Ladronka, Kyvadlo, víno, víno, víno a má nejdražší Marketuli
  • hledání práce
  • chudák A. :D
  • Bounce Bounce a protančené troje střevíce
  • nová práce
  • plavení na labuti
  • "stříhali mě za vojáka" :D
  • 22.00 jdu spát, 22.05 zavírám všechny okna, bojím se sama doma, 22.10 přijdou kluci, 22.15 sedím na balkoně s vínem :D
  • VAŘILI jsme palačinky, dali televizi na balkon. Buržoazie.
  • hledání bytu s Markétkou
  • Grobovka alias, jak jsme záviděly samy sobě
  • "kup chleba a čokoládu"
  • Počátek
  • prohlídky bytu
  • umřel mi laptop, vzápětí mám nový, ale stále truchlím po tom starém ;)
SRPEN
  • 3 dny s Finem
  • máme byt v Holešovicích
  • nemáme byt v Holešovicích
  • hnusný kafe bez mlíka
  • bleší trh v Meet factory
  • máme byt na Vinohradech a sháníme spolubydlící
  • podle nepochopitelných instrukcí jsem se dostala do hospody kamsi pod Vyšehrad, abych se nedozvěděla téměř nic o Peru
  • v Propagandě po mě chtěli občanku
  • máme spolubydlící
  • zápis na (další) VŠ 
 ZÁŘÍ
  • 1. noc v novém bytě (a nepamatuju si, co se mi zdálo)
  • výstava Cartier
  • Prague fashion weekend
  • sranda s holkama alias šarpejové, Vladimír, atd
  • pár sklenic merlotu a točí se se mnou celý svět
  • ukradli jsme vlajku
  • party u nás
  • Kapitán Demo
  • týpci z Miami
  • "tam nějaký debil zrovna zvedl telefon"
ŘÍJEN
  • Decadence now!
  • 1.den ve škole
  • Designblok
  • nedělám nic jiného, než že myslím na MJ
  • utekla jsem ze zumby
  • zvrtla si kotník
  • Shooting fashion stars
  • koncert Biffy Clyro
  • "mě se na tobě líbí, že vypadáš jako andílek, vystupuješ jako andílek, ale nejsi"
 LISTOPAD
  • adios motherfucker, tajemství KGB
  • budeme mít vinárnu
  • hellovínek
  • Robbie forever
  • šílené sny
  • sako od Armaniho za 130 Kč
  • dýmka a spousta lambrusca
  • Harry Potter
  • křest alba Niceland
  • Code mode
  • miluju hodiny němčiny
PROSINEC
  • Intercontinental
  • zasněžená Praha
  • Na Doraz :D
  • Vídeň s Markétkou a výborný punč
  • kino za 50 Kč
  • měsíček nad hnojem 
  • v kuchyni pršelo
  • nakoupila jsem dárky sobě
  • Bohemka
  • a stále miluju hodiny němčiny! 
 Jó, já vím, že jsem s tím už otravná, ale bilanci tvořím každý rok. Ráda si zhodnotím uplynulé měsíce a podívám se na ně s odstupem. Zavzpomínám, zasměju se... do konce roku ale už budu jen bilancovat nad nejlepší hudbou a nejlepšími filmy, to slibuju :D

p.s. a taky ráda bilance čtu ;) 

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

krásně napsáno.. jsem u toho zavzpomínala :-)))))

Jane řekl(a)...

Taky se na to chystám, neb taky zbožňuju bilance...přemýšlela jsem o textu, fotkách, hudbě, uvidím, jak to dopadne. Měla bych se ale spíš učit. :P

Natali Nanny Dufkova řekl(a)...

Tak a je zabilancováno... Taky bych měla něco takového napísať..třeba jen pro sebe :)

denishenka řekl(a)...

prozradíš kam chodíš do sekáče?navnadila jsi mě sakem od Armaniho:)díky Denča

M! řekl(a)...

jé, ty jsi to shrnula úplně skvěle!
bezva akce! musim si to přečt ještě jednou:)myslím že o zážitky z totoho roku nebudeš mít nouzi :)

Ace řekl(a)...

ostuda v olomouci?? to nebyla ostuda..to byl z ostudy kabat XDDDD
(+ moralni kocovina jak cyp XDD)

kulturni dum v hrachovci..to byl nejlepsi koncert ever to ti reknu teda XDD vzhledem k tomu ze sme tam byly my dve a asi dalsich pet lidi, z toho jeden byl xindl a dve organizatorky..ten se mi teda vryl do pameti XDD

Vino pod lipou..ach! ach! ach! jedna z nejhezcich vzpominek jara!! to bylo jakoze..epic!

Sunz na Ostravici=milion lidi v sustakach a my dve fanynky (+ krasavec v okynku neznameho auta, ktery se usmival na jednu z nas a stale neni jasne na kterou :P)

sarpejove..omg...skoro bych zapomela XDD

hodiny nemciny jsou pry nejlepsi v praze sem slysela ;) :P

Katie řekl(a)...

anonymek: taky polovina akcii byla s tebou vid! a tva hlaska strihali me za vojaka je legendarni :DD

Jane: pis bilanci, na uceni kasli :))

Natali: jj, clovek si tak utridi myslenky a zavzpomina :)

denishenka: chodim ruzne, to sako jsem ulovila v second handu v Rožnově pod Radhoštěm

M!: dííky :))

Ace (Ventůra): prý z ostudy kabát :DDDDDDDDD já už jsem tu akci olomouckou radši vypustila z hlavy úplně :D ehm a jak to teda vypadá s šarpejem? :D jsme to vlastně nezjištovaly pak :DDDDDDDD

a němčina je prý exkluzivní hlavně na VŠO :DDDDDDDD