20.12.10

2010 in pictures 1/2

Upozornění, tento post obsahuje strašně moc fotek. Přece jen je to můj rok 2010 v obrázcích :)

Leden 
Trochu netradiční leden, žádný sníh, ale písečná pláž. Kypr, má láska. 
Výhled z mysu Greco. Točila se mi hlava a bylo mi nádherně.
Jeden z hotelových pokojů. Cestovali jsme z místa na místo, takže jich bylo více. A punčocháče z Lindexu, které teď nemůžu nikde najít.
Trocha sněhu v kyperských horách. Byla jsem nadšená. S nejlepším mužem, na nejkrásnějším ostrově, jeden den na pláži, druhý den na horách...
ÚNOR
 Svělá party s mými drahými.
 Doggie! Náš Rexík.
Babičky buchty. Mňam!
 Retroples :).
BŘEZEN
 Snažila jsem se vyfotit srnkám zadek, ale jak viděly foťák tak se rozutekly :D.

 Poslední GOODWILL party. So much fun. Litry vína, vodky, red bullu, shánění taxíku... Taky jsem zde naposledy viděla své kytičkované brýle a stále je chci zpátky :D.
DUBEN
 Přinutila jsem Háňu, ať si koupí tenhle béžový trenčkot. Sluší jí nejvíc na světě!
 Jeden večer jsme s Haninkou neměly co dělat, tak jsme se zmalovaly jako ku*vy a tančily a pily víno :)).
 Žofce se narodily koťata a do foťáku se tvářily jako největší ubožátka :D (Kdybyste viděli, co je z nich teď za ďábly).
 Dělaly jsme blbosti v parku, holubičky apod. Haninka mi musela pózovat na pařezu :).
Čajovna a nápad foukat dým z vodní dýmky do bublifuku :).
 Dělala jsem rohy psovi...
 ...ale i sobě :)
KVĚTEN
Charlie Straight v kostele.

Vídeň s maminkou.
Opět kočky.
ČERVEN

Den po absolutoriích. Strávený s Haninkou, ledovou tříští, Tomíkem, pivem a nanukem.
Když jsme šly do divadla. KUKUČ!
V Liberci s Bárb.
 Párty u Sissinky. Tak dobře se mi na Karla Gotta nikdy nepařilo :D. Domů jsem došla bez ponožek, zato se škytavkou.
 Slavnostní vyřazení studentů. Úsměvy, protože už máme své diplomy! :)
 A chata se spolužáky tentýž večer. Asi jediná fotka, kterou můžu publikovat :D.
 Měla jsem na hlídání křečka :D.

Konec první části. Druhá polovina roku již brzy :) 

5 komentářů:

Eva Lili řekl(a)...

Ledová tříšť bez magického upgradeu? Uuu :D To se nepije přeci!!

Jane řekl(a)...

to je super nápad, fotky bezva :)

slavikova řekl(a)...

ÁCHJO, ZASE JE KONEC ROKU ZASE NÁS ČEKÁ REKAPITULACE :DDDDDDDD

Nějak brzo si začala! :DDDDDDDDD

ale fajn ♥

Katie řekl(a)...

Eva Lili: to se pije jen s tebou s upgradem preci!

Natálijka: u mě těch rekapitulací bude víc, tak jsem musela začít dřív :D

Zuuwa řekl(a)...

Tvoje fotky říkaj víc než tisíc slov. :) Vypadáš spokojeně a krásně, na všech!