05.11.10

What goes around...

Dnes povídací. O všem a o ničem :). Začnu třeba tím, jak jsme si s Marketulkou koupily na mydeals.cz voucher do baru Dirty dog. Po nákupu jsem s radostí zjistila, že je ten bar asi 100 m vzdálený od našich vchodových dveří :). Voucher byl na 4 koktejly a nachos, takže jsme si každá daly dva. Výběr jsem nechala na Marketuli, což nebyl úplně nejlepší nápad, protože vybírala podle největšího poměru alkoholu a taky podle názvů, takže jsme měly např. koktejl Adios Motherfucker nebo Tajemství KGB jehož obsah radši v nápojáku ani nebyl. Byl to každopádně super večer, my dvě, cool drinky, super hudba a Pink Elephant :).
Ve škole jsem už konečně udělala ten velký krok a vymyslela si téma pro bakalářskou práci. Už mám i vedoucí, takže jen se do toho pustit... ale času je dost, takže zatím teda ještě né. Mé téma se týká Velké Británie, což znamená, že mám další důvod tam co nejdříve jet :). Když jsem psala o Kypru, tak jsem si tam ty muzea a hrady a galerie taky předtím prošla, nevidím důvod proč by to mělo být tentokrát jinak :)
Ve středu jsem se na začátku náročného dne sešla s Evičkou Avchenkou na zákusek ve Světozoru a jsem si jistá, že i díky ní ten den nakonec dopadl celkem dobře :). (I když ta němčina byla fakt děsná)
Jinak jsem si zamilovala matující lak na nehty (lakuju ho přes všechno :D), jahodovou ovesnou kaši, knížku o slavných spisovatelích a Cukrátkovou vílu z Lushe (tělový scrub, celkem blbě se s ním pracuje, ale voní krásně a hlavně funguje jak má :).
Přemýšlím nad návštěvou Cakebreak Blešího trhu dnes v Meet factory, uvidím, jak se mi bude chtít po 12 hodinách v práci. V létě jsem tam byla a odnesla si odtud super dlouhé tílko/šaty. Taky si nesmím nechat ujít Designshop na Umprumce, tam se dostanu snad zítra, aspoň se podívat!
Za  hodinku končím, je páteční večer, kdoví kam mě osud dnes zavane :D. Mějte se a příště možná i nějaké fotky...

3 komentářů:

Jane řekl(a)...

Cestování zdar! Do Británie se vydej! :)
Jinak jahodová ovesná kaše je jasně nejlepší, teď mám tak zase její období a snídám ji. Ale koupila jsem si i letní limitovaný mix, tak jsem na ně zvědavá.

Barb řekl(a)...

Ty koktejly! :D
Urcite tam jdi, draha, a neco pekneho si kup :)

M! řekl(a)...

jé, děkuji za komentář( Johny said the number) :))
pokud půjdeš, tak dej vědět. třeba se tam potkáme :)

áá, doufám,že do Anglie pojedeš co nejdřív, napíšeš nejlepší práci a přivezeš co nejvíc fotek! :)
taky jsem přemýšlela nad Cakebreak, ale nešla jsem tam. Za to jsem byla v Designshop na průmce a bylo to super..