03.11.10

Want these pants!

Tak tohle jsou asi nejdokonalejší kalhoty, jaké jsem kdy viděla! 

zdroj

10 komentářů:

Joll řekl(a)...

spíš ty nohy aaaaach..bo mám snad uplně ty samý gaťky a tak krásně na mě nevypadaj,aw:(

Jane řekl(a)...

Mně se teda ty nohy zdají už moc vychrtlý...

Anonymní řekl(a)...

nějaká dobrá reklama na anorexii? :-D

Anonymní řekl(a)...

nějaká nova reklama na anorexii? :-D

Anonymní řekl(a)...

nějaká nova reklama na anorexii? :-D

Katie řekl(a)...

Joll: nohy ma skvely no, nekdo by rekl ze moc hubene, ale me prijdou akoraat :))

Jane: a takovy bych prave chtela mit!

Ace řekl(a)...

to je v hajzlu kdyz mam tlustsi ruce nez ta holka nohy!! ted nevim jestli je chyba u me nebo u te nadhery! ach ://

Katie řekl(a)...

ale háňo :D to není v hajzlu vůbec... my máme hlavně vypracované svaly na rukou ze zvedání skleniček vína :D

Mia Bella Doxanská řekl(a)...

Já je mám! Jsou fakt super.) ale slečně díky postavě sluší víc no:/ :DD

nishi@seznam.cz řekl(a)...

Hmmm, tak ty jsou, fakt great.