17.11.10

This is not the end, this is not the beginning

Konečně jsem po dvou měsících doma. Koukaly jsme s mamčou na Ženy v pokušení a měly celkově takový relaxační den. Zítra to bude akčnější, máme naplánovaný výlet do několika second handů, oběd v naší oblíbené restauraci a potom jedeme do blízkého města do creative shopu, nakoupit spoustu super věcí na diy projekty (mamky, né moje... jedině kdyby měli pyramidky :)).
Těším se. A taky na páteční oslavu s holkama, na kafe u Fešáka, babičky, velký nákup v IKEA (nová koupelna ;) atd.
Fotky nové nemám, tak se s vámi dnes podělím o mé oblíbené z weheartit.com :).

p.s. a kdo má rád Ricka Owense, může si o jeho nové kolekci přečíst článek tady :) 

8 komentářů:

crazy pig řekl(a)...

Krásný obrázky :)
A přeju hodně úlovků za sekáčů :D

Jane řekl(a)...

Poslední obrázek je skvělej. Ženy dobrý a užij si domov.
A jako pravý stalker se těším na novou koupelnu. :P

Katy řekl(a)...

Taky chci vidět Ženy v pokušení! Už hrozně dlouho a stále jsme se k tomu nedostala:/

M! řekl(a)...

doufám, že v second handech najdeš bezva kousky a podelíš se s námi o ne, už se těším na fotky :)
v Ikee se podívej na krásné vánoční ozdobičky.. jsou nádherné :)

Joll řekl(a)...

jeej a jsi v RpR?:) taky zítra plánuju udělat tour po obchodech, třeba se potkáme ;D a hele kde je tam vůbec nějakej sekáč tyjo?:D:)

Katie řekl(a)...

crazy pig: dííky :))

Jane: koupelna to bude maminky, takže tu asi neukážu..//

Katy: je to sranda, koukni na to :))

M!: ozdobičky? a jéje, letos jsem v úplné vánoční náladě, takže ty jen tak nepřejdu :))

Joll: jj, jeden je u parku cestou ke světelné křižovatce a další v tom domě, jak je třeba obuv Silvie :) já dokonce dnes byla i ve VM v tom hobbyshopu Jana :D

Joll řekl(a)...

to jo! já našla jen ten nahoře kde je ta obuv :) byla jsem tam poprvé a supr, hlavně 3x týdně nové zboží, čtvrtek sleva 25%, pátek+sobota 50% to je teda deal!:D asi se tam ještě ukážu!
kde je takový hobbyshop tady, to vůbec nevííím:O

Anonymní řekl(a)...

Katchenko, lásko, na ženy v pokušení jsem se s mamkou teďka taky dívala :-D to je znamení.. papalala krasavice.

napul uzdraveny hellovinek