14.11.10

Only girl in the world

Když jsem se dnes kolem poledne vzbudila (po noční směně v práci), málem jsem vyskočila radostí, když jsem viděla to modré nebe! A strávit celé odpoledne venku jen ve svetru v polovině listopadu? Nádhera :). Byla jsem na procházce po Rašínově nábřeží, na džusík se zázvorem v Mangaloo (prevence!) a potom s Markétkou na perníkové latté ve Starbucks. Příště si dám to mátové a tím příště myslím zítra, už se těším.
V Lushi jsem si pořídila balzám na rty s javorovým sirupem, bezkonkurenčně voní. A když už jsme u těch vůní, tak už pár dní doma "pálím" svíčku Air wick s nejlepší vůní. Je to asi skořice (nejsem si jistá, obal jsem už vyhodila) a voní prostě jako Vánoce :)).



Tady ještě před zapálením, svítím s ní tak často, že brzy budu muset pro novou.


Strašně moc se mi líbí, jak vypadá Rihanna v tomhle videoklipu! Ty vlasy jsou prostě boží, kdybych věděla, že v červené nebudu vypadat jako idiot (což bych fakt vypadala), tak jdu do ní hned! Zatím se musím spokojit se svou šedofialovou.





And song about today.

6 komentářů:

Jane řekl(a)...

Jůůů, já dávala asi dva dny zpátky na Facebook, že tenhle balzám chci k Vánocům a to Gingerbread latte jsem si dala v pátek...dobrý, ale na mě moc šlehačky.
Jinak vlně skořice...aaach. :)

Anonymní řekl(a)...

Ty tvojr vlasy vypadají jak když jdi zkoušela toto: http://www.stream.cz/video/496892-blaho-142-jak-udrzet-blond-barvu

Barb řekl(a)...

Ta stribrna je bozi!

biancaprincipessa řekl(a)...

Ta sviecka je vyborna!strasne krasne vonia!

M! řekl(a)...

je, to musel být super den! chttěla jsem se zeptat, jdeš na koncert Johny said the number ?:)
M!

Katie řekl(a)...

Jane: mě to latté přišlo takové. nevím. asi si ho budu muset dát znovu a zjistit svůj názor :D

Anonymníí: na to kouknu :)

Bárb **

biancaprincipessa: right! asi ale koupím i tu perníčkovou, ta voní taky krásně.

M!: nakonec nejdu, jela jsem domů, takže v Praze ten termín nebudu..