25.11.10

Můj život s Woody Allenem - You will meet a tall dark stranger

Rovnou můžu říct, že "Poznáš muže svých snů" není lepší než předchozí Whatever works ("Užívej si co to jde" nebo jak to přeložili do češtiny). Nenašla jsem tam postavu do které bych se zamilovala (opět ve srovnání s Whatever works), ale i přesto mě tenhle film bavil a zanechal mi úsměv na tváři. 
Allenovy filmy mám ráda (jak jste si možná už všimli) a i tenhle se mi líbil. Jen už jsem od něj viděla lepší. Skvěle vybral herce (Anthony Hopkins, Naomi Watts, Josh Brolin, Freida Pinto), hlavně se mi líbil Josh Brolin, no a Freida Pinto je prostě nádherná. Nikdy jsem neviděla nikoho komu by tak slušela červená (mně třeba nesluší vůbec)! 
Ve filmu uvidíte, jak zoufalí lidé věří pitomostem (výkladu budoucnosti), zjistíte, že vzít si prostitutku není nejlepší nápad a ukrást román kamarádovi v komatu už vůbec ne :).
Trailer zde.

1 komentářů:

Jane řekl(a)...

Naomi Watts jsem měla vždycky ráda...