28.11.10

Just few words

Na Chodově dnes konečně otevřeli Claire´s. Mají tam spoustu nových věcí, ale i věci, které jste v Claire´s mohli koupit už rok zpátky. Vzala jsem si tam náramek ve stylu Tiffani and Co., je jednoduchý, se srdcem.


Code:Mode nebylo snad v ničem nové. Vlastně jo, bylo to první místo, kde se prodávala nová kolekce bot Novesta. Ale neměli tam ty černý gumáčky. I přesto jsem se rozhodovala o koupi tmavých tenisek, nakonec jsem si je ale nevzala. Nakoupila jsem tam pár vánočních dárečků. O tom, že tam bylo milion lidí a hrozně málo místa nemá cenu psát, četla jsem to snad všude :).



Všichni mluví o vánoční kolekci káviček ve Starbucks. Perníkové latté je hnusné, Toffee nut latté ujde, zato však Peppermint mocha je moje jednička :D. Každý den musím mít aspoň jedno, nevím co se mnou bude, až ho přestanou dělat :D.


Máte už nějaké dárky? Já se pomalu rozjíždím, tipuju že brzy budu mít vše. A mezitím stíhám nakupovat i pro sebe, třeba dnes, dokonalé legíny v Lindexu (a to jsem předtím byla 12 hodin v práci, na chození po obchodech mi vždycky nějaká síla zbyde). 

4 komentářů:

Jane řekl(a)...

Ja uz mam snad vsechny darky a nektery i zabaleny, hec. :P

Barb řekl(a)...

Mam ted permanentne chut na karamelove latte z Costa coffee!

Jake leginy, jako devce jsi si koupila? Popis! Barva cerna, ze :D

Joll řekl(a)...

haha jak já, na nakupování mám vždycky sílu, čas, chuť cokoli;D jako třeba dneska - zvýšená teplota, bolest hlavy ale jen jsem vkročila do obchodu, bylo mi fajn.. a doteď je!:D
Starbucks mě teda láká těmahle mňamkama, těším se až už bude v Ostravě!

Katie řekl(a)...

Jane: ty jsi sikovna :)

Barb: jé, já jsem zrovna dnes měla vanilkové v Costě. Máme ji hned vedle školy,aachjo.

Joll: :D tak to chápu, nákupy léčí