29.11.10

I´m loosing my mind

Tak jsem si koupila Moleskine na příští rok, daily planner. Což znamená, že ani v roce 2011 nikomu nepopřeju k svátku, sorry :D. Odpoledne jsem strávila ve škole a v Neo Luxoru, nakoupila pár dárků, pro sebe i ostatní :). Teď se ještě chystám do školy na angličtinu, tak jen ve zkratce můj dnešní outfit ;)



svetr second hand, leginy Lindex, speciálně vyfocené pro Bárb :)

6 komentářů:

Jane řekl(a)...

jééé, působíš pěkně zimohřivě. :P
jinak vítej do klubu, můj moleskinek taky nemá svátky :D

Elee. řekl(a)...

Skvělý svetřík!

Joll řekl(a)...

aach to je dokonalý svetr! a leginy se mi taky líbí!

Barb řekl(a)...

Jakto, ze se nepridal muj komentar?!

Jee <3 Bozi jako! A neverim, ze ten svetr je ze sekáče! Odkud? Nerikej, ze z Roznova.. btw, vezmes me tak nekdy na prazdniny? :D

Ja si jdu do Lindexu pro leginy asi zejtra :D

Katie řekl(a)...

Jane: no žádný nemá svátky, ale asi si je tam na příští rok dopíšu, občas mi bylo líto, když jsem někomu nepopřála...

Elle, Joll: díík **

Bárb: nojó, z rožnovského sekáče jednoho :D na prázdniny tě jistě někdy pozvu, přijedeš takovou dálku?

Barb řekl(a)...

Hele, ja mela zalusk na jiny leginy z Lindexu, ale ted koukam, ze jsem si domu donesla presne ty a same :D protoze tamty byly divne site.. :D Ale tvoje vypadaji dvoubarevne, ja mam celocerne..

No prijedu, kdyz budu moci prespat a ukazes mi fesaka ;)