24.11.10

I will be stronger in the end

Všude sněží, jen v Praze prší. Nofuj. Doma jsem se měla báječně, skvělé jídlo, rodina, kamarádky, filmy, hudba, nákupy, palačinky... Oslava narozenin/svátku. Spoustu dárků, které si nezasloužím.

 
Přemýšlela jsem nad tím, že začnu dělat month favourites, co vy na to? Jako bývají na youtube videa, na konci měsíce, kde vidíte tipy na kosmetiku, oblečení, knížky, cokoliv, co toho člověka za uplynulý měsíc zaujalo, hm? Asi se do toho pustím. 
Možná taky vyfotím úlovky minulého týdne, např. sako Armani za 126 Kč :D. Až bude dobré světlo na focení a taky až to oblečení vyžehlím. Taky jsem si koupila svetr a přidělala na něj "pyramidky", moc se mi líbí výsledek. 
Včera jsme byli na Harryho Pottera, film se mi moc líbil, přece jen jsem s těmi knížkami vyrostla. A nejraději mám stejně Rona Weasleho :D (Ale jeho bratr Bill není k zahození, že?)
Jdu si uvařit oběd, potom se učit eko a následně se jdu pokusit napsat z toho co se naučím test. A večer křest alba God has her own ways! Těším se :)

4 komentářů:

Jane řekl(a)...

Světlo už nebude nikdy, protože je zima a tma je už snad v jednu. :D Užij si Nicelanda!

Anonymní řekl(a)...

Odkud je ta fotka Haydena, prosim?Anna

Katie řekl(a)...

Jane: ale joo, jen si musi clovek privstat aby to svetlo stihl :DDDD

Anicko, bohuzel nevim :( stahla jsem ji asi na weheartit.com

M! řekl(a)...

ten Hayden je nádherný! myslím, že se na Harryho vydám znovu, ať si to užiju ještě jednou! :))