20.11.10

I don´t bite

Nemám moc času, jen jsem chtěla sdělit (těm, kteří si toho ještě nevšimli), že na asos.com je na omezenou dobu delivery zdarma! Samozřejmě i k nám do ČR. A nebyla bych to já, aby ke mě už nemířil nádherný prsten :D. 
 

6 komentářů:

véčko řekl(a)...

freja ááh!

Katie řekl(a)...

véčko: mě prve přišla strašně divná, ale postupem času jsem se do ní zamilovala :)

Jane řekl(a)...

ja si vsimla od charlottky :D

Hanita řekl(a)...

taky bych si něco objednala, ale poslední 2 balíky z ciziny mi nepřišly a tak se bojim že maj na celnici mojí fotku na černý listině a moje balíčky si nechávaj celníci manželkám pod stromeček

Katie řekl(a)...

Hanitko, neprisly? :( doufam, ze mezi temi balicky neni to super pyzamo/domaci odev/dupacky!

biancaprincipessa řekl(a)...

Vazne?to jje vazne super sprava!!